PROCVIČUJEME SI
PROCVIČUJEME NA TABLETU, TELEFONU I POČÍTAČI:
- WWW.RYSAVA.WEBSNADNO.CZ
 - WWW. MATIKA.IN
 - WWW.MATEMATIKA.HROU.CZ
 - WWW.GRAMAR.IN
 - WWW.ZLATKA.IN
 - https://www.umimecesky.cz/
 - https://khanovaskola.cz/
 - https://skolakov.eu/
 - www.skolasnadhledem.cz
 - https://www.umimematiku.cz/
 - https://www.umimefakta.cz/
 - http://www.chmelkova.cz/
 - WORDWALL
 - https://www.wildova.cz/
 
BŘEZEN 2023
- ČJ
- ROZLIŠÍM PŘÍDAVNÁ JMÉNA TVRDÁ, MĚKKÁ A PŘIVLASTŇOVACÍ
- DOPLNÍM VHODNOU KONCOVKU PŘÍDAVNÝCH JMEN
- PREZENTUJI PŘEČTENOU KNIHU
- PROSTŘEDNICTVÍM ČTENÁŘSKÉHO LISTU
NEBO
- V POWERPOINTU, GOOGLE PREZENTACI
- NAPÍŠU TEXT GRAMATICKY SPRÁVNĚ - M 
- DĚLÍM DVOJCIFERNÝM DĚLITELEM
- ŘEŠÍM SLOVNÍ ÚLOHY S PŘEVODY JEDNOTEK DÉLKY
- ŘEŠÍM SLOVNÍ ÚLOHY SE ZLOMKY
- VYTVOŘÍM SLOUPCOVÝ GRAF NA PAPÍŘE I NA POČÍTAČI
- PŘEČTU INFORMACE Z GRAFU - SPOL
- VYHLEDÁM TYPICKÉ REGIONÁLNÍ ZVLÁŠTNOSTI V RŮZNÝCH ČÁSTECH ČR
- ORIENTUJI SE NA MAPĚ ČR
- VYUŽÍVÁM INFORMACE ZE SVÉHO LAPBOOKU - ČR
- VYHLEDÁM NA MAPĚ MĚSTAŘEKY, POHOŘÍ ČR - PŘ
- PREZENTUJI V POWERPOINTU NEBO GOOGLE PREZENTACI
TÉMA - "PODNEBNÉ PÁSY"
- ROZDĚLÍM ŽIVOČICHY DLE KRITÉRIÍ
- ROZŠIŘUJI SVŮJ LAPBOOK "ČLOVĚK" O NOVÉ INFORMACE O LIDSKÉM TĚLE 
ÚNOR 2023
- ČJ
- DOPLNÍM SPRÁVNOU KONCOVKU SLOVES
- V ČASE PŘÍTOMNÉM
- V ČASE MINULÉM
- ROZLIŠÍM PŘÍDAVNÁ JMÉNA TVRDÁ A MĚKKÁ
- PRACUJI S ODBORNÝM TEXTEM
- PRACUJI METODOU I.N.S.E.R.T.
- ZNÁM, NOVÁ INFORMACE, CHCI SE ZEPTAT, INFORMACE V ROZPORU - M
- DĚLÍM DVOJCIFERNÝM DĚLITELEM
- PŘEVÁDÍM JEDNOTKY DÉLKY
- ŘEŠÍM SLOVNÍ ÚLOHY SE ZLOMKY
- VYTVOŘÍM SLOUPCOVÝ GRAF - SPOL
- ORIENTUJI SE V HISTORICKÝCH UDÁLOSTECH PO 2.SV. VÁLCE DO ROKU 1989
- PREZENTUJI V POWERPOINTU NEBO V GOOGLE PREZENTACI - "PRAHA"
- ORIENTUJI SE NA MAPĚ, VYHLEDÁM INFORMACE VE SVÉM LAPBOOKU - ČR - PŘ
- CHARAKTERIZUJI PODNEBNÉ PÁSY NAŠÍ PLANETY
- VYTVOŘÍM LAPBOOK S JEDNÍM VYBRANÝM PODNEBNÝM PÁSMEM
- VYTVOŘÍM PREZENTACI PODNEBNÝCH PÁSŮ
- PREZENTUJI V POWERPOINTU NEBO GOOGLE PREZENTACI
TÉMA "PRAHA" 
LEDEN 2023
       
           BUDEME:
- HLEDAT DŮKAZY SVÉHO UČENÍ
 - ZJIŠŤOVAT ÚROVEŇ ZNALOSTÍ V GRADOVANÝCH TESTECH - ČJ, M, SPOL, PŘ
GRADOVANÉ TESTY
- KAŽDÝ MÁ MOŽNOST ZVOLIT SI ÚROVEŇ OBTÍŽNOSTI V DANÉM KRITÉRIU
- OBTÍŽNOSTI JSOU TŘI
A - NEJLEHČÍ (JE MOŽNÉ ZÍSKAT MAX. 70%)
B - OBTÍŽNĚJŠÍ (JE MOŽNÉ ZÍSKAT MAX. 85%)
C - NEJOBTÍŽNĚJŠÍ (JE MOŽNÉ ZÍSKAT MAX. 100%) 
PROSINEC 2022
- ČJ
- PREZENTUJI PŘEČTENOU KNIHU
- ROZLIŠÍM STAVBU SLOVA
- ROZHODNU, KDE DOPLNÍM VHODNOU PŘEDPONU s-, z-,
- VÍM, VE KTERÉM SLOVĚ NAPÍŠU ZDVOJENOU SOUHLÁSKU A ODŮVODNÍM TO
- ZAMĚŘÍM SE NA PSANÍ SLOV SE SKUPINAMI bě/bje, pě, vě/vje, mě/mně/mne - M
- ORIENTUJI SE NA ČÍSELNÉ OSE POMOCÍ DESETINNÝCH ČÍSEL
- DESETINNÁ ČÍSLA PŘEČTU, POROVNÁM
- VYZNAČÍM DANÝ ZLOMEK NA OBRÁZKU
- SČÍTÁM A ODČÍTÁM ZLOMKY SE STEJNÝM JMENOVATELEM
- ŘEŠÍM SLOVNÍ ÚLOHY S VYUŽITÍM ZLOMKŮ
- RÝSUJI VŠECHNY DRUHY TROJÚHELNÍKŮ - SPOL
- ZORIENTUJI SE V HLAVNÍCH UDÁLOSTECH NAŠÍ HISTORIE
(OBDOBÍ 1. REPUBLIKY, 2.SV. VÁLKA) - PŘ
- VYSVTLÍM NA ZÁKLADĚ POZNATKŮ O ZEMI A SLUNCI STÍDÁNÍ DNE A NOCI, ROČNÍCH OBDOBÍ
- VYJMENUJI PLANETY SLUNEČNÍ SOUSTAVY A VYHLEDÁM INFORMACE O NICH 
LISTOPAD 2022
- ČJ
- ODŮVODNÍM PSANÍ PŘEDLOŽEK S, SE / Z, ZE
- DOPLNÍM SPRÁVNOU KONCOVKU PODSTATNÝCH JMEN
- NAPÍŠI DIKTÁT ZE 4. TŘÍDY
- POPÍŠI PŘEDMĚT, PRACOVNÍ POSTUP - M
- POJMENUJI ZLOMKY, PŘIŘADÍM JE K OBRÁZKŮM
- SČÍTÁM A ODČÍTÁM ZLOMKY SE STEJNÝM JMENOVATELEM
- ŘEŠÍM SLOVNÍ ÚLOHY S VYUŽITÍM ZLOMKŮ
- PŘEČTU A POROVNÁM DESETINNÁ ČÍSLA
- NARÝSUJI TROJÚHELNÍK, ČTVEREC S DANOU DÉLKOU STRAN - PŘ
- ZMĚŘÍM ZÁKLADNÍ FYZIKÁLNÍ VELIČINY POMOCÍ JEDNODUCHÝCH PŘÍSTROJŮ
- PŘEDVEDU JEDNODUCHÝ POKUS, VYHODNOTÍM A VYSVĚTLÍM VÝSLEDKY POKUSU - SPOL
- POROVNÁM ZPŮSOB ŽIVOTA V HISTORII A SOUČASNOSTI
(RAKOUSKO UHERSKO, 1.SV.VÁLKA) 
ŘÍJEN 2022
- ČJ
- ROZLIŠÍM STAVBU SLOVA (PŘRDPONA - KOŘEN - PŘÍPONA)
- ODŮVODNÍM ZDVOJENOU SOUHLÁSKU VE SLOVĚ(ROZZUŘENÝ, TÝDENNÍ,...)
- NAPÍŠI DIKTÁT ZE TŘETÍ PŘÍDY
- PREZENTUJI PŘEČTENOU KNIHU - M
- POČÍTÁM ZPAMĚTI I PÍSEMNĚ DO 100 000
- ŘEŠÍM SLOVNÍM ÚLOHY S VYUŽITÍM PAMĚTNÉHO I PÍSEMNÉHO POČÍTÁNÍ
- PÍSEMNĚ NÁSOBÍM DVOJ-, TROJCIFERNÝM ČÍSLEM
- NARÝSUJI KOLMICE, ROVNOBĚŽKY - PŘ
- ROZTŘÍDÍM ORGANISMY DO RŮZNÝCH SKUPIN
- POSOUDÍM DŮSLEDKY LIDSKÉ ČINNOSTI NA PŘÍRODU - SPOL
- PRACUJI S ČASOVÝMI ÚDAJI A VYUŽÍVÁM JE K ZJIŠTĚĚNÍ A POCHOPENÍ HISTORICKÝCH UDÁLOSTÍ
(MARIE TEREZIE, JOSEF II.) 
ZÁŘÍ 2022
- OVĚŘUJEME SI ZNALOSTI Z PŘEDEŠLÝCH ROČNÍKŮ VE VŠECH PŘEDMĚTECH
 
ČERVEN 2022
- PŘIPRAVUJEME SE NA KONTROLNÍ TESTÍKY, KTERÝMI DOKÁŽEME SVÉ UČENÍ
 
KVĚTEN 2022
- ČJ - ODLIŠÍM VĚTU JEDNODUCHOU A SOUVĚTÍ
- VYTVOŘÍM SOUVĚTÍ Z VĚTY JEDNODUCHÉ
- VE VĚTĚ JEDNODUCHÉ VYHLEDÁM ZÁKLADNÍ SKLADEBNÍ DVOJICI
- NAPÍŠU SPRÁVNOU KONCOVKU SLOVES V ČASE MINULÉM - M  - VYMYSLÍM SLOVNÍ ÚLOHY S VYUŽITÍM PÍSEMNÉHO POČÍTÁNÍ
- ČTU V GRAFECH RŮZNÉ INFORMACE
- VYHLEDÁM DATA, INFORMACE A VYTVOŘÍM Z NICH GRAF
- NARÝSUJI TROJÚHELNÍK S POMOCÍ KRUŽÍTKA, KOLMIC, ... - SPOL - V HISTORICKÝCH UDÁLOSTECH - STŘEDOVĚK (JAN HUS, JAN ŽIŽKA, HUSITÉ, ...)
 - PŘ - DEFINUJI ROSTLINY A ŽIVOČICHY VE VYBRANÝCH LOKALITÁCH
( LOUKA, LES, RYBNÍK, .....) 
DUBEN 2022
- ČJ - DOLNÍM y, i V KONCOVCE PODSTATNÝCH JMEN RODU ŽENSKÉHO I STŘEDNÍHO
- URČÍM MLUVNICKÉ KATEGORIE PODSTATNÝCH JMEN A SLOVES
- ROZLIŠÍM JEDNODUCHÉ A SLOŽENÉ SLOVESNÉ TVARY
- VYHLEDÁM ZÁKLADNÍ SKLADEBNÍ DVOJICI VE VĚTĚ JEDNODUCHÉ
- NAPÍŠU SMYSLUPLNÝ A GRAMATICKY SPRÁVNÝ PŘÍBĚH
- VYHLEDÁM INFORMACE Z TEXTU - M  - ŘEŠÍM SLOVNÍ ÚLOHY (PÍSEMNÉ POČÍTÁNÍ, ZLOMKY, ...)
- ORIENTUJI SE NA ČÍSELNÉ OSE DO 10 000
(ČÍSLA PŘEČTU, NAJDU NA ČÍSELNÉ OSE, POROVNÁM JE)
- NARÝSUJI KOLMICI S POMOCÍ PRAVÍTKA S RYSKOU - PŘ - PROKÁŽU ZNALOSTI O BEZPEČNOSTI, PRAVIDLECH A JÍZDY NA KOLE
NA DOPRAVNÍM HŘIŠTI
- CHARAKTERIZUJI ČLOVĚKA, FUNKCI JEHO ORGÁNŮ A SPRÁVNÝ ŽIVOTNÍ STYL - SPOL - "ORIENTUJI SE" - V HISTORICKÝCH UDÁLOSTECH - KAREL IV., LUCEMBURKOVÉ
BŘEZEN 2022 - ČJ - DOLNÍM y, i V KONCOVCE PODSTATNÝCH JMEN RODU STŘEDNÍHO 
A PO OBOJETNÝCH SOUHLÁSKÁCH UVNITŘ SLOVA
(S POMOCÍ VYJMENOVANÝCH A PŘÍBUZNÝCH SLOV)
- ČTU S POROZUMĚNÍM ODBORNÉ TEXTY, VE KTERÝCH VYHLEDÁM
POTŘEBNÉ INFORMACE
- NAPÍŠU PŘÍBĚH NA DOHODNUTÉ TÉMA
(SMYSLUPLNÉ VĚTY NAPSANÉ GRAMATICKY SPRÁVNĚ)
- PREZENTUJE PŘEČTENOU KNIHU, ODPOVÍ NA OTÁZKY SPOLUŽÁKŮ - M  - VYŘEŠÍM A I VYMYSLÍM SLOVNÍ ÚLOHY S VYUŽITÍM PÍSEMNÉHO POČÍTÁNÍ
- ORIENTUJI SE NA ČÍSELNÉ OSE DO 10 000
(ČÍSLA PŘEČTU, NAJDU NA ČÍSELNÉ OSE, POROVNÁM JE)
- VYUŽIJI OSU SOUMĚRNOSTI
- NARÝSUJI KOLMICI A TRÉNUJI PRÁCI S KRUŽÍTKEM - SOL  - "ORIENTUJI SE" - V HISTORICKÝCH UDÁLOSTECH
KELTOVÉ, GERMÁNI, KUPEC SÁMO, PŘÍCHOD SLOVANŮ, SV. VÁCLAV - PŘ    - VLASTNOSTI NEŽIVÉÉ PŘÍRODY - POKUSY
VĚDECKÁ SHOW 
ÚNOR 2022
- ČJ - ČTU S POROZUMĚNÍM - VYHLEDÁM ODPOVĚDI NA OTÁZKY V TEXTU
- URČÍM, KE KTERÉMU ŽÁNRU (DRUHU) PATŘ TEXT - POVĚST, BAJKA, POEZIE
- URČÍM ROD PODSTATNÝCH JMEN A JEJICH VZOR (U RODU STŘEDNÍHO A ŽENSKÉHO)
- NAPÍŠU SMYSLUPLNÉ VĚTY, BEZ GRAMATICKÝCH CHYB - M  - VYŘEŠÍM PŘÍKLADY POMOCÍ PÍSEMNÉHO SČÍTÁNÍ, ODČÍTÁNÍ, 
NÁSOBENÍ JEDNOCIFERNÝM ČÍSLEM A DĚLENÍ (S OCÁSKEM)
- URČÍM ČÁST CELKU, NAPÍŠU ČÁST POMOCÍ ZLOMKU
- NARÝSUJI KRUŽNICI (TRÉNUJI, DOKUD NENÍ VIDĚT JEJÍ ZAČÁTEK NEBO KONEC ?)
- ŘEŠÍM ÚLOHY V RŮZNÝCH PROSTŘEDÍCH S VYUŽITÍM LOGICKÉHO MYŠLENÍ
- PŘIPRAVUJI SE NA MATEMATICKOU SOUTĚŽ "KLOKAN" - SPOL - VYHLEDÁVÁM INFORMACE O ČR, ZE KTERÝCH VYTVOŘÍM 
"LAPBOOK" PODLE DANÝCH KRITÉRIÍ
- "ORIENTUJI SE" - V PRVĚKU, HLEDÁM ODLIŠNOSTI OD MÉHO ŽIVOTA V DNEŠNÍ DOBĚ
A VYSVĚTLÍM DŮVOD - PŘ - ROZDĚLÍM ŽIVOČICHY DO SKUPIN PODLE DANÝCH KRITÉRIÍ
(SAVCI, PTÁCI, HMYZ, ......)
(PODLE VÝSKYTU - LES, VODA, VZDUCH, ....) 
LEDEN 2022
OVĚŘOVÁNÍ ZNALOSTÍ - HLEDÁNÍ DŮKAZŮ O SVÉM UČENÍ
KRITÉRIA HODNOCENÍ ZA 1. POLOLETÍ
- ČJ    - Dle zadaných kritérií napíše jednoduché žánry (popis, vyprávění)
- Čte s porozuměním - použije informace z textu podle kritérií
- Rozliší části slov a slova příbuzná
- Odůvodní psaní i/y po obojetných souhláskách uvnitř slova - M     - Sčítá, odčítá, násobí, dělí v číselném oboru do 10 000
- Určí části z celku pomocí názorných obrázků
- Rýsuje základní rovinné útvary ve čtvercové síti - PŘ    - Třídí rostliny podle zadaných znaků
- Rozliší živou a neživou přírodu - SPOL- Pracuje s mapou ČR
 
PROSINEC 2021
- ČJ - URČÍM MLUVNICKÉ KATEGORIE PODSTATNÝCH JMEN
( ROD, ČÍSLO A PÁD)
- URČÍM MLUVNICKÉ KATEGORIE SLOVES
(OSOBA, ČÍSLO, ČAS)
- PREZENTUJI PŘEČTENOU KNIHU, VYTVOŘÍM ČTENÁŘSKÝ LIST - M  - PÍSEMNĚ DĚLÍM JEDNOCIFERNÝM DĚLITELEM
- ŘEŠÍM SLOVNÍ ÚLOHY S VYUŽITÍM PÍSEMNÉHO POČÍTÁNÍ
- ORIENTUJI SE VE ČTVERCOVÉ SÍTI POMOCÍ ŠIPEK
- VYPOČÍTÁM OBVOD A OBSAH GEOMETRICKÝCH ÚTVARŮ VE ČTVERCOVÉ SÍTI
- URČÍM ČÁST CELKU POMOCÍ ZLOMKU
- POROVNÁM ZLOMKY SE STEJNÝM JMENOVATELEM 
LISTOPAD 2021
- ČJ - DOPLNÍM i,í/y,ý PO OBOJETNÝCH SOUHLÁSKÁCH UVNITŘ SLOVA
- VYZNAČÍM KOŘEN SLOVA
- NAJDU SLOVA S PŘEDPONOU
- VYJADŘUJI SE VE SMYSLUPLNÝCH VĚTÁCH
- POPÍŠU PŘEDMĚT, OSOBU - M  - PÍSEMNĚ SČÍTÁM, ODČÍTÁM A NÁSOBÍM DO 1 000
- NÁSOBÍM A DĚLÍM ZPAMĚTI V RÁMCI MALÉ NÁSOBILKY
- DĚLÍM SE ZBYTKEM (ČEKÁ NÁS PÍSEMNÉ DĚLENÍ, TAKY SE MU ŘÍKÁ DĚLENÍ S OCÁSKEM)
- ORIENTUJI SE NA ČÍSELNÉ OSE 0 - 1 000
- VÍM, CO JSOU ŘÁDY ČÍSEL (JEDNOTKY, DESÍTKY, STOVKY A TISÍCE) - URČÍM JE V RŮZNÝCH ČÍSLECH - PRV - ORIENTUJI SE V HLAVNÍCH I VEDLEJŠÍCH SVĚTOVÝCH STRANÁCH
- VYHLEDÁM INFORMACE NA MAPĚ 
ŘÍJEN 2021
- ČJ - ČTU S POROZUMĚNÍM, PRACUJI S TEXTEM, VYHLEDÁM ODPOVĚDI V TEXTU
- ROZLIŠÍM VĚTU JEDNODUCHOU A SOUVĚTÍ
- VYTVOŘÍM SOUVĚTÍ PODLE DANÉHO VZORCE
- URČÍM ROD, ČÍSLO A PÁD PODSTATNÝCH JMEN V TEXTU - M  - PRACUJI V RŮZNÝCH MATEMATICKÝCH PROSTŘEDÍCH
- NARÝSUJI ÚSEČKU DANÉ DÉLKY
- NARÝSUJI KRUŽNICI
- MĚŘÍM V mm, cm 
ZÁŘÍ 2021
- ČJ   - PROCVIČUJI SI UČIVO 3. ROČNÍKU
- PŘEPÍŠU TE XT GRAMATICKY SPRÁVNĚ
- DOPLNÍM y, ý /i, í PO OBOJETNÝCH SOUHLÁSKÁCH UVNITŘ SLOVA - M    - PROCVIČUJI SI UČIVO 3. ROČNÍKU
- SČÍTÁM A ODČÍTÁM ZPAMĚTI DO 100
- NÁSOBÍM A DĚLÍM V OBORU MALÉ NÁSOBILKY
- SČÍTÁM, ODČÍTÁM I NÁSOBÍM PÍSEMNĚ (POD SEBOU) 
PROSINEC 2020
- ČJ - DOPLÍM y, ý/i, í PO Z, B, L
- ČTU S POROZUMĚNÍM - VYSVĚTLÍM VÝZNAMY SLOV VYJMENOVANÝCH
- POZNÁM KOŘEN, NAJDU SLOVA PŘÍBUZNÁ
- URČÍM SLOVNÍ DRUHY
- U PODSTATNÝCH JMEN URČÍM PÁD, ČÍSLO A ROD
- U SLOVES URČÍM OSOBU, ČÍSLO A ČAS - M  - PÍSEMNĚ SČÍTÁM A ODČÍTÁM I TROJCIFERNÁ ČÍSLA
- ŘEŠÍM PŘÍKLADY SE ZÁVORKAMI
- ORIENTUJI SE VE ČTVERCOVÉ SÍTI
- NAPÍŠU CESTU VE ČTVERCOVÉ SÍTI POMOCÍ ŠIPEK
- NARÝSUJI - PŘÍMKU, ÚSEČKU, KOLMICE, LIBOVOLNÝ ▲
- URČÍM OBVOD A OBSAH ÚTVARŮ VE ČTVERCOVÉ SÍTI - PRV - PRACUJI S PENĚZI - FINANČNÍ GRAMOTNOST
- VYSVĚTLÍ FUNKCI REKLAMY (POZITIVNÍ I NEGATIVNÍ)
 
LISTOPAD 2020
- ČJ - VYHLEDÁM SLOVA PŘÍBUZNÁ - SLOVA SE STEJNÝM KOŘENEM
- VYHLEDÁM PODSTATNÁ JMÉNA - URČÍM U NICH ROD, ČÍSLO A PÁD
- VYJMENOVANÁ SLOVA PO B
- ROZDÍLY MEZI SLOVY BÝT x BÍT
- NAPÍŠI VELKÁ PÍSMENA NA ZAČÁTKU VĚTY A U VLASTNÍCH JMEN
- POZNÁM VŠECHNY SLOVNÍ DRUHY - M  - PÍSEMNĚ SČÍTÁM, ODČÍTÁM I S PŘECHODEM PŘES DESÍTKU
- NÁSOBÍM PÍSEMNĚ S POMOCÍ TABULKY INDICKÉHO NÁSOBENÍ
- VYŘEŠÍM NÁSOBILKOVÉ ČTVERCE SE STŘEDOVÝM SOUČTEM
- PRACUJI V RŮZNÝCH PROSTŘEDÍCJ - AUTOBUS, PAVUČINY, CYKLOTRASY
- ŘEŠÍM SLOVNÍ ÚLOHY
- ORIENTUJI SE NA ČÍSELNÉ OSE 0 - 1 000
- PŘEČTU A POROVNÁM TROJCIFERNÁ ČÍSLA - PRV - ZAKRESLÍM STAVBU NEKVETOUCÍCH ROSTLIN - HUB
- ROZLIŠÍM PŘÍRODNÍ A UMĚLÉ PRVKY V OKOLNÍ KRAJINĚ
- ROZLIŠÍM ROZDÍLY MEZI JEDINCI
- SPOLUPRACUJI PŘI ŘEŠENÍ PROBLÉMU 
ŘÍJEN 2020
- ČJ - VYHLEDÁM V TEXTU PODSTATNÁ, PŘÍDAVNÁ JMÉNA, SLOVESA, PŘEDLOŽKY
- PODLE POČTU SLOVES URČÍM, ZDA JDE O VĚTU JEDNODUCHOU NEBO SOUVĚTÍ
- VYHLEDÁM SLOVA PŘÍBUZNÁ, SLOVA SE STEJNÝM "KOŘENEM"
( -LES-......LESNÍK, ZÁLESÁK, LESNÍK.....)
- DOKÁŽU VYSVĚTLIT VÝZNAMY VYJMENOVANÝCH SLOV PO -Z- - M - SČÍTÁM POD SEBOU I S PŘECHODEM PŘES DESÍTKU ( 52 + 38, 46 + 25,...)
- PŘEŠTU A POROVNÁM ČÍSLA 0 - 1 000
- NÁSOBÍM (23 . 4, 15 . 9,...) POMOCÍ "INDICKÉHO NÁSOBENÍ"
- URČÍM OBVOD A OBSAH ČTVERCE, OBDÉLNÍKA
- NARÝSUJI ÚSEČKU DANÉ DÉLKY - PRV - UVEDU PŘÍKLADY ŽIVÉ A NEŽIVÉ PŘÍRODY
- ZAKRESLÍM STAVBU NEKVETOUCÍCH ROSTLIN (HOUBY) 
ZÁŘÍ 2020
- NOVÉ INFORMACE
ČJ - POZNÁM PŘÍDAVNÁ JMÉNA
M - SČÍTÁM ČÍSLA POD SEBOU - (25 + 34) BEZ PŘECHODU DESÍTEK
PRV - VYHLEDÁM INFORMACE O MĚSTĚ, VE KTERÉM ŽIJI
- ORIENTUJI SE NA PLÁNKU MĚSTA
 - OVĚŘUJEME SI ZNALOSTI ZE 2. TŘÍDY
 - ČJ - SPRÁVNĚ NAPÍŠI SLOVA S TVRDÝMI A MĚKKÝMI SLABIKY 
- DOPLNÍM VHODNOU PÁROVOU SOUHLÁSKU (d - t, v -f, h -ch,....)
DO SLOV A ODŮVODNÍM
- URČÍM DRUHY VĚT (O -T -P -R) A DOPLNÍM VHODNÉ ZNAMÉNKO NA KONCI VĚTY
- DOPLNÍM DO SLOV ú - u - ů
- NAPÍŠI SPRÁVNĚ SLOVA SE SLABIKAMI BĚ - PĚ - VĚ - MĚ - DĚ - TĚ - NĚ
- POZNÁM NĚKTERÉ SLOVNÍ DRUHY (PODSTATNÁ JMÉNA, SLOVESA, PŘEDLOŽKY, SPOJKY)
- PŘEPÍŠI GRAMATICKY SPRÁVNĚ SLOVA I VĚTY
- ČTU S POROZUMĚNÍM, VYHLEDÁM INFORMACE Z TEXTU - M  - POČÍTÁM RYCHLE A BEZ CHYB DO 20
- SČÍTÁM A ODČÍTÁM DO 100
- NÁSOBÍM A DĚLÍM
- ORIENTUJI SE V MATEMATICKÝCH PROSTŘEDÍCH
(AUTOBUS, PAVUČINA, NÁSOBILKOVÝ ČTVEREC, PARKETY,....)
- ŘEŠÍM SLOVNÍ ÚLOHY S VYUŽITÍM + - . :
- NARÝSUJI PŘÍMKU, ÚSEČKU DAMÉ DĚLKY
- ZNÁM JEDNOTKY DÉLKY (mm, cm, dm, m, km)
- DOKÁŽU MĚŘIT PŘEDMĚTY V CENTIMETRECHU - PRV - ZNÁM SVOU ADRESU A DATUM NAROZENÍ
- VYJMENUJI MĚSÍCE V KALENDÁŘNÍM I ŠKOLNÍM ROCE, PŘIŘADÍM MĚSÍCI ČÍSLO
- PRACUJI S INFORMACEMI O ZVÍŘATECH, DOKÁŽU JE TŘÍDIT PODLE DANÝCH KRITÉRIÍ
- PRACUJI S INFORMACEMI O LIDSKÉM TĚLE 
ČERVEN 2020
- PROCVIČUJI SI UČIVO 2. ROČNÍKU
 - ČTU SI KAŽDÝ DEN
 - POČÍTÁM ZPAMĚTI DO 100
 
KVĚTEN 2020
- PROCVIČUJI SI UČIVO 2. ROČNÍKU
 - ČTU SI KAŽDÝ DEN
 - POČÍTÁM ZPAMĚTI DO 100
 
DUBEN 2020
- PRAVIDELNĚ SI ČTU
 - PRACUJI S TEXTKY, VYHLEDÁM ODPOVĚDI NA OTÁZKY V TEXTU
 - VYTVOŘÍM ČTENÁŘSKÝ LIST O PŘEČTENÉ KNIZE
 - POZNÁM V TEXTU NĚKTERÉ SLOVNÍ DRUHY - PODSTATNÁ JMÉNA, SLOVESA, PŘEDLOŽKY, SPOJKY
 - NAPÍŠU SLOVA A VĚTY PODLE DIKTÁTU
 - SČÍTÁM A ODČÍTÁM DO 100
 - NÁSOBÍM A DĚLÍM
 - ŘEŠÍM SLOVNÍ ÚLOHY NA + - . : (VYTVOŘÍM SÁM(A) SLOVNÍ ÚLOHU)
 - ŘEŠÍM SLOVNÍ ÚLOHY S VÝRAZY o více, o méně
 - PRACUJI S MAPOU ČR - VYHLEDÁM V NÍ INFORMACE
 - VYTVOŘÍM OTÁZKY O ČR NAD MAPOU ČR
 - CHARAKTERIZUJE JARNÍ PŘÍRODU A JEJÍ PROMĚNY
 - POJMENUJE KVĚTINY TYPICKÉ PRO JARNÍ OBDOBÍ
 - POJMENUJE ČÁSTI ROSTLIN 
 
BŘEZEN 2020
- DOPLNÍM NEÚPLNÉ SLOVO (MĚKKÉ, TVRDÉ SOUHLÁSKY, PÁROVÉ SOUHLÁSKY)
 - PŘEPÍŠU VĚTY A POZORNĚ SI ZKONTROLUJI VŠE, CO NAPÍŠU
 - PŘEČTU PLYNULE TEXT A NAJDU V NĚM ODPOVĚDI NA OTÁZKY
 - SČÍTÁM A ODČÍTÁM RYCHLE ZPAMĚTI DO 20
 - SČÍTÁM A ODČÍTÁM DO 90
 - NÁSOBÍM 2,3,4 5,6,7
 - KDYŽ DOKÁŽU NÁSOBIT, DOKÁŽU I DĚLIT (3 . 5 = 15 15 : 5 = 3)
 - ZMĚŘÍM ÚSEČKY V CM
 - NARÝSUJU PŘÍMKY I ÚSEČKY
 - ORIENTUJI SE V LIDSKÉM TĚLE (části těla, orgány)
 
ÚNOR 2020
- NAPÍŠU GRAMATICKY SPRÁVNĚ SLOVA S MĚKKÝMI A TVRDÝMI SLABIKAMI
 - DOPLNÍM SPRÁVNOU SOUHLÁSKU (PÁROVÉ SOUHLÁSKY - MRKE_ v-f)
 - NAPÍŠU VĚTY GRAMATICKY SPRÁVNĚ
 - SČÍTÁM A ODČÍTÁM DO 90
 - NÁSOBÍM A DĚLÍM 2,3,4,5
 - NARÝSUJI PŘÍMKU I ÚSEČKU
 - ZMĚŘÍM DÉLKU ÚSEČKY V CENTIMETRECH
 - POJMENUJE ČÁSTI LIDSKÉHO TĚLA, VYSVĚTLÍ FUNKCI NĚKTERÝCH ORGÁNŮ V TĚLE
 - ROZLIŠÍM A POJMENUJI OVOCE I ZELENINU
 
LEDEN 2020
- DOPLNÍM i PO MĚKKÝCH SOUHLÁSKÁCH A y PO TVRDÝCH SOUHLÁSKÁCH
 - ČTU S POROZUMĚNÍM A ODPOVĚDI NA OTÁZKU NAJDU V TEXTU
 - VYPLNÍM ČTENÁŘSKÝ LIST O PŘEČTENÉ KNIZE
 - POZORNĚ SI PO SOBĚ KONTROLUJI VŠE, CO NAPÍŠU
 - SČÍTÁM A ODČÍTÁM DO 80
 - POROVNÁM (< = >) ČÍSLA DO 100 A UKÁŽU JE NA ČÍSELNÉ OSE
 - NÁSOBÍM 2, 3, 5, 6
 - DĚLÍM 2, 5
 - OBJEVUJI NOVÉ PROSTŘEDÍ - NÁSOBILKOVÝ ČTVEREC
 - POZNÁM A POPÍŠU ŽIVOČICHY DOMÁCÍ I VOLNĚ ŽIJÍCÍ (ZVÍŘECÍ RODINY)
 
PROSINEC 2019
- NAPÍŠU VĚTU GRAMATICKY SPRÁVNĚ (O-T-P-R)
 - VYMYSLÍM SLOVO NADŘAZENÉ K DANÝM SLOVŮM
 - DOPLNÍM SLOVA SOUŘADNÁ KE SLOVŮM PODŘAZENÝM
 - TRÉNUJI SPRÁVNÉ TVARY PSACÍCH PÍSMEN (COMENIA)
 - SČÍTÁM A ODČÍTÁM DO 50
 - VYŘEŠÍM PŘÍKLADY NA NÁSOBENÍ (NÁSOBILKA 2, 3, 5)
 - ŘEŠÍM SLOVNÍ ÚLOHY (ČTU S POROZUMĚNÍM)
 - PRACUJI S PRAVÍTKEM - MĚŘÍM ÚSEČKY V CENTIMETRECH
 
LISTOPAD 2019
- KAŽDÝ DEN SI ČTU A V PÁTEK PŘINESU KNIHU DO TŘÍDY
 - ŘADÍM SLOVA PODLE ABECEDY, I KDYŽ MAJÍ PRVNÍ PÍSMENKO STEJNÉ
 - DOPLNÍM DO SLOV - Ú, U, Ů - WWW.GRAMAR.IN
 - PŘEPISUJI SLOVA I VĚTY Z TISKACÍ DO PSACÍ PODOBY - DODRŽUJI SPRÁVNÉ TVARY PÍSMEN
 - NAPÍŠU PSACE SLOVA I VĚTY PODLE DIKTÁTU
 - ROZLIŠÍM VĚTY PODLE POSTOJE MLUVČÍHO (OZNAMOVACÍ, TÁZACÍ, ROZKAZOVACÍ, PŘACÍ)
 - SČÍTÁM A ODČÍTÁM DO 40
 - PRACUJI V RŮZNÝCH PROSTŘEDÍCH (AUTOBUS, PAVUČINY, ZVÍŘÁTKA DĚDY LESONĚ) - WWW. MATIKA.IN
 - URČÍM VLASTNOSTI GEOMETRICKÝCH TVARŮ I TĚLES
 - SEZNAMUJI SE S NÁSOBENÍM
 
ŘÍJEN 2019
- SEŘADÍM SLOVA PODLE ABECEDY
 - ROZLIŠÍM DRUHY VĚT (OZNAMOVACÍ, TÁZACÍ, ROZKAZOVACÍ A PŘACÍ), DOKÁŽU JE I VYMYSLET
 - NAPÍŠU VĚTY GRAMATICKZ SPRÁVNĚ (VELKÉ PÍSMENO NA ZAČÁTKU, ZNAMÉNKO NA KONCI)
 - ROZDĚLÍM SLOVA NA SLABIKY, VYUŽIJI SLABIKY PŘI ROZDĚLOVÁNÍ SLOV NA KONCI ŘÁDKU
 - ČTU S POROZUMĚNÍM - DOKÁŽU VYHLEDAT INFORMACE V TEXTU
 - SČÍTÁM A ODČÍTÁM ZPAMĚTI DO 20
 - ZAČÍNÁM POČÍTAT DO 30 S OVĚŘENÍM NA KROKOVACÍM PÁSU
 - ČÍSLA DO 30 POROVNÁM I ROZLOŽÍM
 - PRACUJI V PROSTŘEDÍ ZVÍŘÁTEK DĚDY LESONĚ
 
ZÁŘÍ 2019
- HLEDÁME, CO JSME ZAPOMNĚLI PŘES PRÁZDNINY 
 
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ČERVEN 2019
- OVĚŘUJEME SI SVÉ ZNALOSTI, KTERÉ JSME ZÍSKALI V PRŮBĚHU 1.TŘÍDY
 
KVĚTEN 2019
- STÁLE SI ČTU KAŽDÝ DEN
 - VÍM, O ČEM JSEM ČETL(A), UMÍM TO VYPRÁVĚT VE ŠKOLE I DOMA RODIČŮM
 - VYMYSLÍM VLASTNÍ VĚTY, NAPÍŠU JE VELKÝM TISKACÍM I MALÝM PSACÍM PÍSMEM (Comenia)
 - NAPÍŠU VĚTU S VELKÝM PÍSMENEM NA ZAČÁTKU A SPRÁVNÝM ZNAMÉNKEM NA KONCI
 - NAPÍŠU SPRÁVNĚ JMÉNA S VELKÝM PÍSMENEM NA ZAČÁTKU
 - TRÉNUJI KAŽDÝ DEN SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 10, ABYCH NEMUSEL(A) POUŽÍVAT PRSTÍKY
 - SČÍTÁM A ODČÍTÁM DO 20 ZPAMĚTI NEBO S POMOCÍ KROKOVACÍHO PÁSU
 - ŘEŠÍM ÚLOHY V PROSTŘEDÍCH - AUTOBUS, HADI, NEZBEDNÍCI, PARKETY
 - ORIENTUJI SE NA ČÍSELNÉ OSE 0 - 20, NAJDU ČÍSLA PŘED, HNED PŘED, ZA, HNED ZA
 - PŘEČTU "CELÉ HODINY" NA CIFERNÍKU, UMÍM NASTAVIT SPRÁVNĚ HODINY
 - ORIENTUJI SE V POVOLÁNÍ
 
DUBEN 2019
- VYBERU SI (POKUD JEŠTĚ NEMÁM) SVOU KNIHU, KTEROU DOMA S POMOCÍ RODIČŮ ČTU
 - KDYŽ NĚCO PŘEČTU, VYPRÁVÍM O TOM DRUHÉMU - O ČEM TO BYLO, BDO V KNIZE VYSTUPUJE (HLAVNÍ HRDINOVÉ), CO SE STALO HRDINOVI, ...
 - VYHLEDÁM ODPOVĚDI NA OTÁZKY V ETEXTU
 - PÍŠU MALÝM PÍSMEM - COMENIA SCRIPT
 - SČÍTÁMA ODČÍTÁM DO 10 BEZ POMOCÍ PRSTÍKŮ
 - POČÍTÁM DO 20 S POMOCÍ KROKOVACÍHO PÁSU
 - VYJMENUJI MĚSÍCE V ROCE A DNY V TÝDNU
 - VYTVOŘÍM NA HODINÁCH - CELÉ HODINY ( DVĚ HODINY, ...), UMÍM TAKÉ CELÉ HODINY PŘEČÍST
 
BŘEZEN 2019
- ČTU KAŽDÝ DEN PRO RADOST, NE PROTO, ŽE TO ŘEKLA MARTINA (PROSÍM O PODPORU RODIČŮ)
 - VÍM CO ČTU = ČTENÍ S POROZUMĚNÍM
- PO PŘEČTENÍ TEXTU UMÍM VYPRÁVĚT, CO JSEM ČETL(A)
- PO PŘEČTENÍ ODPOVÍM NA OTÁZKY, ODPOVĚĎ VYHLEDÁM V TEXTU - ZAČÍNÁM PSÁT MALÝMI PÍSMENKY (COMENIA SCRIPT)
 - STÁLE PROCVIČUJI ČTENÍ "DVOJČAT" - DI, TI, NI, DĚ, TĚ, NĚ
 - POČÍTÁM DO 10 POKUD MOŽNO BEZ POUŽÍVÁNÍ PRSTÍKŮ - TRÉNUJI PAMĚTNÉ A ČÍM DÁL RYCHLEJŠÍ POČÍTÁNÍ
 - S POMOCÍ KROKOVACÍHO PÁSU SČÍTÁM A ODČÍTÁM DO 17 ( BEZ PŘECHODU DESÍTKY 9 + 8, 12 - 5, .....
 - ORIENTUJI SE V MATEMATICKÝCH PROSTŘEDÍCH "HADI" A "AUTOBUS"
 - ORIENTUJI SE V ŘÁDCÍCH A SLOUPCÍCH, ZAPÍŠU INFORMACE DO TABULKY
 
ÚNOR 2019
- ČTU KAŽDÝ DEN PRO RADOST, NE PROTO, ŽE TO ŘEKLA MARTINA (PROSÍM O PODPORU RODIČŮ)
 - ČTU SLOVA I KRÁTKÉ VĚTY NAPSANÉ MALÝMI TISKACÍMI PÍSMENKY
 - PRACUJI S TEXTEM - TEXT SI PŘEČTU A VYHLEDÁM V NĚM ODPOVĚDI NA OTÁZKY
 - TVOŘÍM SI SVŮJ PRVNÍ LAPBOOK - "KNIHA",, KTERÁ JE VĚNOVANÁ JEDNOMU TÉMATU (TÉME SI VYBRALA KAŽDÁ SOVIČKA DLE SVÉHO ZÁJMU), DRUHÝ LAPBOOK TVOŘÍME ZATÍM SPOLEČNĚ NA TÉMA "ČLOVĚK"
 - SČÍTÁM A ODČÍTÁM DO 10 A ZVYŠUJI RYCHLOST PŘI VÝPOČTU
 - ZAČÍNÁME POČÍTAT S POMOCÍ DO 15
 - ORIENTUJI SE V NOVÝCH PROSTŘEDÍCH - AUTOBUS A HADI
 
LEDEN 2019
- ČTU SLOVA S "DVOJČATY" DI, TI, NI, DĚ, TĚ, NĚ
 - ČTU KRÁTKÉ VĚTY, VÍM, JAK VĚTA KONČÍ
 - PŘI ČTENÍ SI ČTU PÍSMENKA JEN POTICHU PRO SEBE A NAHLAS PŘEČTU CELÉ SLOVO
 - SLOVA, VĚTY VYMYSLÍM I NAPÍŠU TISKACÍM PÍSMEM
 - POZNÁM VŠECHNY ČÍSLICE A UMÍM JE I NAPSAT
 - KROKUJI A UMÍM ZAPSAT JAKO PŘÍKLAD
 - ZNÁM DATUM SVÉHO NAROZENÍ I SVOU ADRESU
 
PROSINEC 2018
- ČTU PÍSMENKA A SPOJUJI JE VE SLOVA
 - ČTU S POROZUMĚNÍM - PŘIŘADÍM SLOVO K OBRÁZKU
 - SKLÁDÁM SLOVA VE VĚTY
 - ODPOVÍM NA OTÁZKU, ODPOVĚĎ VYHLEDÁM V TEXTU
 - POČÍTÁM DO 10
 - PŘIŘADÍM ČÍSLICI K POČTU PRVKŮ
 - PÍŠU ČÍSLICE 1- 9
 - SESTAVÍM PŘÍKLAD NA + (PŘIDÁM) - (ODEBERU)
 - VYJMENUJI DNY V TÝDNU A MĚSÍCE V ROCE
 
LISTOPAD 2018
- POZNÁM VŠECHNA PÍSMENA, KTERÁ SE VE ŠKOLE UČÍME
 - DOKÁŽU ROZDĚLIT SLOVO NA HLÁSKY B-A-B-I-Č-K-A
 - PROCVIČUJE SI ČTENÍ SLOV A VĚT KAŽDÝ DEN
 - HRAJE SLOVNÍ KOPANOU S RODIČI ČI SOUROZENCI
 - KROKUJE PODLE POKYNŮ
 - DOKÁŽE ZADAT POKYN PRO KROKOVÁNÍ SPOLUŽÁKOVI
 - POSTAVÍ STAVBU Z KRYCHLÍ PODLE PLÁNKU
 - POROVNÁVÁ POČTY PRVKŮ ČÍSLA
 
ŘÍJEN 2018
- SLYŠÍM POSLEDNÍ HLÁSKU VE SLOVĚ? POKUD NE, PAK NACVIČUJI S RODIČI
 - POZNÁM PÍSMENA - A, E, I, O, U, T, P, J, B,
 - PŘIŘADÍM PŘEČTENÉ SLOVO K OBRÁZKU
 - "MARŤÁNKUJI" SLOVA SE 4 PÍSMENY V-O-D-A, ...
 - ZNÁM SVOU ADRESU
 - ZNÁM SVÉ DATUM NAROZENÍ
 
ZÁŘÍ 2018
- UMÍME SI ZAVÁZAT TKANIČKY
 - SLYŠÍM PRVNÍ HLÁSKU VE SLOVĚ? POKUD NE, PAK NACVIČUJI S RODIČI
 - POZNÁM LEVOU A PRAVOU STRANU
 - PROCVIČUJI SI VÝRAZY: NAHOŘE, DOLE, PŘED, ZA, HNED PŘED, HNED ZA
 - POZNÁM PÍSMENA - A, E, I, O, U, T
 - "MARŤÁNKUJI" - DOSPĚLÝ MI ŘEKNE PÍSMENA P-E-S A JÁ SLOŽÍM SLOVO - PES