Týdeníček 2.11.-6.11.
Český jazyk- přečíst si knížku a vypracovat o ní čtenářský list. Příroda- Vytvořit si herbář stromů – do konce listopadu i s kresbami. ČJ- předpony a předložky, psaní skupin bě/bje, vě/vje, pě; zdvojené souhlásky Psaní: přepis a doplňování do šk. a prac. sešitů |
|
Doplním ě, je do slov s předponou a bez předpon? |
|
Napíši slova se zdvojenými souhláskami a odůvodním? |
|
Píši bezchybně a čitelně? |
|
Aj: Birthday party- čísla, slovesa, zájmena |
|
Čtu text s porozuměním a správnou výslovností? |
|
Použiji číslovky do 100 i řadové? |
|
Použiji správně zájmena? |
|
M:Násobení a dělení zpaměti, indické násobení, šipkové grafy, písemné sčítání, odčítání a násobení do1000, postup dělení velkých čísel, sudá a lichá čísla G- tangramy, obsahy útvarů |
|
Rozliším sudé a liché číslo? |
|
Doplním šipkové grafy a rovnice? |
|
Sčítám a odčítám čísla do 1 000 zpaměti i písemně? |
|
Násobím a dělím velká čísla? |
|
Spol: Keltové v naší historii; Povrch ČR. |
|
Popíši dobu železnou a Kelty? |
|
Vyhledám pohoří a jejich největší vrcholy? |
|
Př: Ekosystém Les a jehličnaté stromy. |
|
Třídím listnaté a jehličnaté stromy podle daných znaků? |
|
Sp: Práce s přírodninami- podzimní aranžmá. |
|
Rozlišuji vlastnosti netradičních materiálů? |
|
Udržuji pořádek na svém místě? |
|
VV: Návrh mince |
|
Využiji vhodně zvolenou techniku? |
|
OSV: Komunikace online |
|
Zvládám komunikaci přes mail, GC a na meetu? |
|
TV: Cviky doma a v přírodě |
|
Protahuji si a posiluji tělo různými cviky? |