Týdeníček 11.5.-15.5.
ČJ- Vyjmenovaná slova po V Psaní: Diktát a doplňování do sešitů Čtení: vlastní četba |
|||
|
|||
|
|||
Znám vyjmenovaná slova po B,L,M,P,S a V a určím podle nich správné i/y ? Vyhledám slovní druhy ve větách? Určím kategorie podst. jmen- pád, číslo a rod? |
|||
Aj – Opakuji si slovíčka a slovní spojení 5.-8. lekce pomocí textů, poslechů z internetu a testů? |
|||
M- násobení dvojciferných čísel 3 a 4 zpaměti, práce s vývojovým diagramem- dělení jako postupné odčítání G- části čtyřúhelníků, válec |
|||
Umím násobit zpaměti i písemně do 1000 ? |
|||
Umím sčítat a odčítat čísla do 1000 pod sebou i zpaměti? |
|||
Dělím ve vývojovém diagramu? |
|||
Spol: Seznámím se s hvězdou a planetami naší sluneční soustavy? |
|||
Př: Seznámím se stavbou těla a znaky obojživelníků? |
|||
Sp: Pracuji na svém herbáři rostlin? |
|||
VV: Zkusím si nakreslit, jak by to mohlo vypadat na jiné planetě? |
|||
HV: Pravidelně si zpívám, poslouchám hudbu nebo tančím? |
|||
TV: Zkusím si vytrvalostní běh v přírodě?Nastav si čas na pozvolný běh postupně 3,5,8 min. Zkus odhadnout jakou vzdálenost jsi během této doby uběhl/la. Nezapomeň pravidelně dýchat. |