Měsíční plán- leden 2022
VV+SP+PŘ- Na pátek 7.1. si přinést materiál k podnebným pásům- obrázky živočichů, krajin. Vypracovat ve dvojici lapbook o podnebných pásech - do 16.1.2022. SP - Na pátek 14.2. si vybrat se spolužákem jednoduchý recept na studený pokrm a přinést si suroviny.
ČJ-odůvodňování i/y po obojetných souhláskách, slovní druhy, podst. jména-pád, číslo, rod a vzor Čtení a sloh – prezentace listu o přečtené knize, přednes básně, pozvánka a zpráva |
|||
Určuji slovní druhy? |
|
|
|
Doplním i/y po obojetných souhláskách? |
|
|
|
Určuji kategorie podst. jmen? |
|
|
|
OSV: Plánování, sebehodnocení, FIE |
|||
Plánuji si učení a stanovím si osobní cíle? |
|
|
|
Sebehodnotím výsledky své práce? |
|
|
|
Pracuji a diskutuji ve FIE? |
|
|
|
M: Rovnice napsané pomocí zvířátek, hadů a příkladů, desetinná čísla, převádění jednotek délky G- tělesa- krychle, kvádr, jehlan, |
|||
Pojmenuji, napíši a zaokrouhlím velká čísla? |
|
|
|
Sčítám, odčítám, násobím a dělím do 1 000 000? |
|
|
|
Vypočítám objem a povrch kvádru? |
|
|
|
Řeším rovnice pomocí zvířátek, hadů a příkladů? |
|
|
|
Spol: Kraje ČR, Průmyslová revoluce-vynálezy |
|||
Porovnám způsob života v současnosti a minulosti? |
|
|
|
Zorientuji se na mapě ČR? |
|
|
|
Př: Přizpůsobení rostlin a živočichů prostředím-podnebné pásy; jednoduché stroje |
|||
Popíši podnebí, rostliny a živočichy různých podne. pásů ? |
|
|
|
Sp: Práce s papírem- obrázky živočichů nebo krajin, modely těles |
|||
Vytvářím prostorové i plošné modely? |
|
|
|
Pracuji podle slovního návodu a náčrtu? |
|
|
|
VV: Plošná kompozice-koláž živočicha nebo krajiny; jednoduchá úprava pokrmu ve školní kuchyňce |
|||
Vytvořím koláž? |
|
|
|
Vytvořím jednoduchý pokrm? |
|||
Nakreslím tělesa? |
|
|
|
TV: Posilování, protahování, přeskoky a herní činnosti |