Dvoutýdeníček 6.4.- 15.4.
Nezapomínejte plnit zadávané úkoly do GC a na umimeto.org v průběhu DV i prezenční výuky. ČJ- Skloňování podst. jmen v rodě mužském Psaní: přepis, diktát a doplňování do šk., prac. a dom. sešitů |
|
Doplním i/y v koncovkách podst. jmen? |
|
Přepíšu text psacím písmem s použitím již známých gramatických pravidel? |
|
Určím pád, číslo, rod a vzor u podst. jmen? |
|
Aj: Velikonoce a cestování |
|
Používám novou slovní zásobu 6.,7. a 8. lekce? |
|
Používám stupňování příd. jmen, způsob. slovesa a přítomný čas ve větách? |
|
Vedu rozhovor se spolužákem? |
|
M:Obor čísel do 1 000 000 – slovní úlohy; písemné násobení a dělení; bilandská čísla G- Převádění jednotek, tvoření sítě kvádru |
|
Používám všechny početní výkony v různých prostředích? |
|
Pracuji s bilandskými čísly a groši? |
|
Převádím jednotky délky, objemu a hmotnosti? |
|
Počítám slovní úlohy? |
|
Spol: Lucemburkové na českém trůnu, Ochrana přírody |
|
Orientuji se ve staletích? |
|
Orientuji se na mapě? |
|
Př: Drobná a závažná zranění, návykové látky |
|
Rozliším drobná a závažná zranění? Dokážu odmítnout návykovou látku? |
|
Sp: Lapbook o českém panovníkovi, krychle z papíru |
|
Vytvořím lapbook o vybraném panovníkovi? |
|
Udržím pořádek na svém prac. místě? |
|
VV: Kytice jarních květin, síť kvádru |
|
Využiji různých výrazových možností? |