Dvoutýdeníček 4.1. –15.1.
Anglický jazyk- Naučím se zpaměti příslovce- always, usually, sometimes, never. Český jazyk- Vyjmenuji pádové otázky zpaměti? Matematika- Procvičuji si zpaměti násobilku a dělení do 100 ČJ- podst. jména- číslo, rod a pád Psaní: přepis, doplňování a diktát do šk. a prac. sešitů |
|
Doplním i/y v kořenech slov po obojetných souhláskách? |
|
Vyjmenuji pádové otázky? |
|
Určím pád, rod a číslo u podst. jmen? |
|
Aj: How often? Time, subject and werbs in the school. |
|
Použiji příslovce, slovesa a vyuč. předměty ve větách? |
|
Určím čas na hodinách? |
|
Napíši text o sobě a své škole? |
|
M: Rovnice o dvou neznámých , sčítání, odčítání, násobení a dělení zpaměti i písemně; kontrola na kalkulačce, šipkové grafy; G- rýsování čtyřúhelníků do čtvercové sítě a určení obsahu a obvodu |
|
Provádím početní operace do 10 000 zpaměti i písemně? |
|
Pracuji na kalkulačce? |
|
Narýsuji čtyřúhelník a zjistím jeho obvod a obsah? |
|
Počítám rovnice? |
|
Spol: Nížiny a vodstvo ČR, Velká Morava a Přemyslovci |
|
Vyhledám na mapě ČR nížiny a řeky? |
|
Orientuji se v období Velkomoravské říše a v rodokmnenu přemyslovských knížat? |
|
Př: Třídění živočichů |
|
Vyjmenuji skupiny živočichů a některé živočichy zařadím? |
|
Sp: Úklid svého pracovního místa, model velkomoravského hradiště |
|
Každý den si připravím pomůcky a následně uklidím své pracovní místo? |
|
Vytvořím model velkomoravského hradiště? |
|
VV: Kresba jmen v Hlaholici, historická postava- portrét |
|
Napíši jména v Hlaholici? Nakreslím portrét historické postavy? |
|
TV: Pravidelný pobyt venku, ranní rozcvičky a protažení |
|
Protahuji se a procházím se v přírodě? |
|
OSV: Plánování učení, pravidelné odesílání úkolů na GC |
|
Plánuji si učení? Pravidelně odesílám všechny úkoly na GC a doplňuji si chybějící práce nebo opravuji? |