Dvoutýdeníček 31.5.- 10.6
V týdnu od 6.6. si uděláme Školu naruby-vždy dvojice žáků bude vysvětlovat ostatním vybrané nové učivo. Témata si v pondělí sdělíme a vyberete si. Český jazyk - Komu ještě chybí čtenářské listy za 2.pololetí, nezapomene si je do 14.6. vypracovat. Spol+ Př+SP- Do 14.6. máte ještě možnost vypracovat si lapbooky, aby vám byly započítány do hodnocení.
ČJ-shoda přísudku s podmětem- stř., ž., muž. živ. a neživ. Psaní: přepis a doplňování do šk., dom. a prac. sešitů Závěrečný test |
|
Rozumím shodě Př s Po ve všech rodech? |
|
Vyhledám základní skladební dvojici? |
|
Zapíši větné vzorce souvětí? |
|
Aj: Angličtina pozpátku |
|
Opakuji si probranou slovní zásobu? |
|
Přečtu příběh se správnou výslovností? |
|
Tvořím věty? |
|
M: Obor čísel do 1 000 000 – slovní úlohy; rovnice, písemné násobení dvouciferným číslem G-kolmé a rovnoběžné útvary Závěrečné testy-početní výkony, prostředí a geometrie |
|
Písemně vynásobím dvouciferným číslem? |
|
Pracuji na kalkulačce? |
|
Narýsuji kolmé a rovnoběžné útvary? |
|
Počítám slovní úlohy? |
|
Spol: Zajímavosti naší vlasti, doba pohusitská |
|
Orientuji se na mapě ČR? |
|
Pracuji s časovými údaji? |
|
Př: Ekosystém pole a louka |
|
Definuji prostředí pro různé živočichy? |
|
Sp: Keramika modelování z hlíny |
|
Vytvořím jednoduchou misku z hlíny? |
|
Udržuji si pořádek na pracovním místě? |
|
VV: Krajina nakreslená rovnoběžnými čarami |
|
Využiji různých výrazových možností? |
|
OSV: Práce s tématy v Abecedě bezpečí |
|
Diskutuji o problémech nebezpečného a neslušného chování? |
|
TV: Sportovní hry uvnitř a venku |
|
Zúčastním se sportovních her a dodržuji pravidla fair play? |