Dvoutýdeníček 19.4.- 30.4.
Spol- Do konce dubna prezentuji lapbook o jednom z českých panovníků. ČJ- opakování podst. jmen, slovesa- tvar určitý a neurčitý Psaní: přepis, doplňování a diktát do šk. dom. a prac. sešitů; psaní – popis děje |
|
Doplním i/y v koncovkách podst. jmen? |
|
Rozliším různé typy sloves? |
|
Určím pád, číslo, rod vzor podst. jmen? |
|
Aj: Slovesa- love, like, don´t like, hate, rodinný výlet |
|
Používám novou slovní zásobu? |
|
Napíšu a přečtu příběh se správnou výslovností? |
|
Používám slovesa v různých tvarech? |
|
M: Obor čísel do 1 000 000 – slovní úlohy; písemné sčítání, odčítání, násobení a dělení; G- kružnice a čtyřúhelník, rýsování kolmic |
|
Písemně vydělím jednociferným dělitelem? |
|
Násobím indicky? |
|
Narýsuji kolmé přímky? |
|
Počítám slovní úlohy? |
|
Spol: Lucemburkové- opakování, hrady v ČR |
|
Orientuji se ve staletích? |
|
Pracuji s časovými údaji? |
|
Př: Příroda na jaře- ekosystém park |
|
Třídím rostliny a živočichy do skupin podle typických znaků? |
|
Sp: Práce s papírem, pěstitelské činnosti |
|
Stříhám, skládám a lepím papír? Předpěstuji některé rostliny |
|
Udržím pořádek na svém prac. místě? |
|
VV: Kresba příběhu, kresba podle skutečnosti |
|
Použiji při kresbě různé výrazové prostředky? |
|
TV: Organizace různých sportovních aktivit? |
|
Zorganizuji vybranou sportovní aktivitu? |
|
OSV: Spolupráce ve skupině, plánování času |
|
Spolupracuji ve skupině? |
|
Plánuji svůj čas? |