Dvoutýdeníček 15.3.-26.3.
Do konce března si přečtěte vybranou knihu a napíšte o ni čtenářský list. ČJ- skloňování podst. jmen rodu mužského Psaní: přepis, doplňování a diktát do šk. a prac. sešitů -prezentace dobrodružných příběhů |
|
Doplním i/y v koncovkách podst. jmen? |
|
Napíši a prezentuji svůj dobrodruh. příběh? |
|
Skloňuji podst. jména podle vzorů? |
|
Aj: I would like to see…;comparative and superlative adjectives |
|
Používám novou slovní zásobu? |
|
Přečtu svůj příběh o drakovi se správnou výslovností? |
|
Stupňuji přídavná jména? |
|
M: Obor čísel do 1 000 000, slovní úlohy, bilandské počítání, soutěž Klokánek G- rýsování podle souřadnic, osa souměrnosti, pravoúhlý trojúhelník |
|
Přečtu a zapíšu čísla do 1 000 000? |
|
Orientuji se v Bilandských groších? |
|
Narýsuji čtverec pomocí souřadnic ve čtvercové síti? |
|
Počítám slovní úlohy? |
|
Spol: Lucemburkové v Čechách; Nerostné bohatství a průmysl. |
|
Vyhledám nerostné suroviny na mapě ČR? |
|
Pracuji s časovými údaji? |
|
Př: Vlastnosti látek a jejich měření |
|
Pracuji s jednotkami délky, hmotnosti, teploty a času? |
|
Sp: Vytvoření potřeb pro rytíře |
|
Vytvořím některou z potřeb rytíře? |
|
Udržím pořádek na svém prac. místě? |
|
VV: Návrh erbu nebo pečeť |
|
Navrhnu svůj erb nebo pečeť? |
|
OSV: Kontrola a oprava svých prací |
|
Kontroluji a opravuji své práce? |
|
TV: Hod tenisákem a kotouly vpřed a vzad |
|
Házím tenisákem a měřím si své hody pomocí krokování? |
|
Provedu kotoul vpřed a vzad? |