Dvoutýdeníček 15.2.-26.2.
Vypracovat si sebehodnocení do Diáře za měsíc únor. ČJ- skloňování podst. jmen rodu ženského Psaní: přepis, doplňování a diktát do prac.,a šk. sešitů Čtení: Přečíst si alespoň jednu báji ze Starých pověstí českých a zapsat si o ní čtenářský list. |
||||
Doplním i/y v koncovkách podst. jmen rodu stř. a ž. ? |
||||
Vyjmenuji vzory podstatných jmen? |
||||
Určím pád, číslo, rod a vzor u podst. jmen? |
||||
Aj: At the shopping centre, Would you like to…? |
||||
Používám novou slovní zásobu? |
||||
Přečtu text se správnou výslovností a porozuměním? |
||||
Tvořím věty podle angl. slovosledu? |
||||
M- Zlomky, sčítání, odčítání, násobení a dělení zpaměti i písemně do 10 000, dělení se zbytkem, slovní úlohy o penězích a bilandské groše G- rýsování trojúhelníků a jejich obsah, jednotky délky, kružnice |
||||
Písemně i zpaměti sčítám, odčítám, násobím a dělím? |
||||
Pracuji na kalkulačce? |
||||
Rýsuji trojúhelníky a zjišťuji jejich obsahy? |
||||
Určím části z celku a vyjádřím zlomkem? |
||||
Spol: povrch, vodstvo, podnebí a počasí; Přemyslovští králové |
||||
Orientuji se ve staletích? |
||||
Pracuji s údaji o přírodních podmínkách v ČR? |
||||
Př: Neživá příroda- horniny a nerosty |
||||
Popíšu součásti neživé přírody? |
||||
Sp: Pokus se sopkou a hledání hornin a nerostů |
||||
Objevuji zajímavosti o horninách a nerostech? |
||||
Udržím pořádek na svém prac. místě? |
||||
VV: Kresba korunovačních klenotů, kresba prostoru |
||||
Vytvořím dekorativní prvky v ploše pomocí linií? |
||||
OSV: kontrola práce na GC, sebehodnocení |
||||
Provádím kontrolu své práce a sebehodnotím se za únor do Diáře?
|