Duben - měsíční plán
6. a 7. 4. končí vyučování v 11.40 hod. kvůli zápisu do 1. tříd. Ve čtvrtek i v pátek přijdete do školy od 8.00 všichni - nejsou půlenky. 13.4. ve středu jedeme na dopravní hřiště do Mostu. 21.4. Třídní schůzky- 16.15 hod. Geometrie- Kromě trojúhelníku s ryskou, dlouhého pravítka a kružítka, budete nosit také úhloměr. Na každou hodinu matematiky! Svět práce- 4.-8.4. Přinést si silonku, hlínu nebo dřevěné piliny, semínka trávy, řeřichy nebo pažitky a misku. 11.4. Přinést si škrob nebo lepidlo na tapety, nafukovací balónek-do skupiny. Příroda Do 30.4. vypracovat referát nebo lapbook o vybraném vývojovém stádiu člověka- novorozenec, kojenec atd. uč. na str. 65. ČJ- Slovesa-kategorie- os.,č.,čas a způsob – oznamovací, podmiňovací a rozkazovací písemná práce- 3.čtvrtletí Čtení a sloh: práce s Čítankou, prac. listy a zprávy z akcí, dopis, vyprávění-volba povolání |
|||
Určím tvary a kategorie sloves? |
|
|
|
Časuji slovesa? |
|
|
|
Doplním správné i/y v přídavných jménech? |
|
|
|
OSV: FIE a osobnostní hry |
|||
Rozvíjím své osobnostní kompetence? |
|
|
|
Dokáži se navázat na druhé a rozvinout vlastní linku jejich myšlenky? |
|
|
|
Pracuji s instrumenty Uspořádání bodů a Ilustrace? |
|
|
|
M: Dělení dvojcif. dělitelem, slovní úlohy písemná práce- 3.čtvrtletí G-měření úhlů- přinesu si úhloměr na každou hodinu matematiky |
|||
Počítám slovní úlohy? |
|
|
|
Sčítám, odčítám, násobím a dělím do 1 000 000? |
|
|
|
Rýsuji dle instrukcí a pracuji s úhloměrem? |
|
|
|
Písemně dělím dvojcifer. čísly? |
|
|
|
Spol: 1.svět. válka, ČR-státní symboly, obyvatelstvo, povrch, vodstvo |
|||
Vysvětlím důvody začátku 1. svět. války? |
|
|
|
Orientuji se na různých typech map ČR? |
|
|
|
Př: Člověk-kožní, nervová a rozmnožovací soustava |
|||
Vysvětlím funkce kožní, nervové a rozmnožovací soustavy lidského těla? |
|
|
|
Sp: Přinést si škrob nebo lepidlo na tapety, nafukovací balónek-do skupiny. |
|||
Tvořím zeměkouli nebo jiný vybraný model pomocí kašírování? |
|
|
|
Přesazuji a rozmnožuji pokojové rostliny? |
|
|
|
VV: práce v keramické dílně, práce s písmem |
|||
Pracuji s prvky lidového umění? |
|
|
|
TV: Rozvíjím své obratnostní a herní dovednosti? |