Domácí výuka - úterý 12.5.
Vážení rodiče, milé děti,
zasílám všem úkoly na úterý:
V uč. M si vyzkoušejte práci s dalším vývojovým diagramem na str. 75/1,2- budeme se mu věnovat i ve videohovoru. V cv. 3 máte čtverec rozdělen na několik dalších čtyřúhelníků. Zjistěte obsah každého 4-úhelníku. Jako jednotku obsahu berte bílý nebo zelený kachlík. Není to přesně v cm čtverečných. Jakou částí jsou jednotlivé obrazce velkého čtverce? Kdo rád pracuje s čísly, zkusí v cv.4 na str. 74 najít taková dvě z určených číslic, aby jejich součet zaokrouhlený na desítky byl 80 a rozdíl zaokrouhlený na desítky 40. V PS na str. 21/4 házej kostkou, počítej trojúhelníky a zapisuj do tabulky. V cv. 7 násob třemi v prvních dvou sloupcích.
V ČJ si v uč. na tsr. 89/4 odůvodni správná i/y ve slovních spojeních. První tři řádky přepiš do sešitu. Úkoly A,B vypracuj buď vypsáním, kroužkováním, podtrháváním nebo nadepisováním čísla 2. jako přídavného jména. Slova z cv. 5 přepiš s vhodnými přídavnými jmény ve správném pádu alespoň dvě řádky. V PS ČJ si znovu přečti informace o výrovi a vydře a vypracuj cv.3 na str. 26.
Ve SP si pokračuj ve své práci na herbáři rostlin- můžeš nám ukázat i ve videohovoru. Ve VV si můžeš zkusit vymyslet, jak by to mohlo vypadat na jiné planetě. Vyber si barvy, které se ti k tomuto tématu hodí. Můžeš tuto planetu popsat i slovy nebo větami na druhou stranu obrázku.
V úterním videohovoru se budeme věnovat Přírodě-obojživelníkům, herbářům, Matematice- vývoj. diagram, poloměr, průměr a obvod kružnice a kruhu a Češtině- vašim receptům ze sýra a rozdílům stejně znějících slov s i/y po V.
Přeji všem hezký den a odpoledne se těším s rodiči na viděnou.
Petra M.