Domácí výuka - středa 29.4.
Milé děti,
čeká nás další pracovní den středa a s ním také úkoly na domácí výuku.
V uč. M na str. 71/5 odpovězte na otázky o rodokmenu. Použijte rodokmen. který jsem vám zaslala již na začátku domácí výuky. V 6. cvičení budete sčítat deset čísel ve sloupcích (svisle) stovkové tabulky s nulou na str. 73. Se stejnou tabulkou si vypracujete cv. 2 na str. 72, kde budete pracovat s parketou, která má 3 čtverečky vedle sebe nebo pod sebou. V PS na str. 17/8 si zopakujete písemné sčítání, odčítání a jejich zkoušky pomocí opačného početního výkonu. V cv. 9 si zase připomenete přednosti závorek, násobení a dělení před sčítáním a odčítáním.
V AJ si moje skupina přečte krátký příběh z uč. na str. 60 o měření. Potom si změříte pastelky na obrázcích a zapíšete otázku a odpovědi do sešitu. V PS na str. 75 budete v 1. sloupečku zapisovat vaše odhady o délce vašich věcí a do 2. přesné délky po změření. Můžete použít buď pravítko nebo si vystřihnout měřítko z PS na pravé straně sešitu. Ve videohovoru v 17.30 si o tom budeme společně povídat. Na videohovor si připravíte také čtení dopisu z minulé lekce o nových kamarádech, který jste si měli vytisknout a dopsat nebo o Gregových kamarádech z uč. na str. 53. Samozřejmě budete mít na videohovor připravenou učebnici i PS.
V uč. ČJ na str. 85/2 si přečtete text o sýrech, odůvodníte i/y a odpovíte na otázky k textu ve 2. i 3. cvičení. Zkusíte najít recept na nějaký pokrm ze sýra a napsat ho do sešitu. Potom si pustíte video o sýrech z youtube.com/watch?v=iu2zgSPILEo a odpovíte na 3 otázky- Jak vznikají díry v ementálu? Jak se vyrábí tvaroh? A z jakého mléka se mohou vyrábět sýry?
Přeji všem hezké odpoledne a pohodu k zítřejší práci.
Petra M.