Domácí výuka - čtvrtek 2.4.
Milý žáku 3.B,
v matematice v uč. na str. 63 si překresli tabulku z cv.2 do sešitu a vyřeš násobení buď postupným sčítáním nebo si můžeš příklady rozepsat jako indické násobení. Ve cvičení 3 potom použij výsledky 2. cv. a pracuj s nimi podle instrukcí. Úlohy B a C jsou již dobrovolné. Ze strany 64 si prohlédni čtyři stavby, které jsou zároveň KVÁDRY. Na rozdíl od čtyřúhelníků, které jsou ploché mají kvádry ještě třetí rozměr a tím je jejich výška. Takže uvádím pro příklad rozměr modrého kvádru je 2x2x1. Zjistěte rozměry ostatních a nakreslete do sešitu nebo narýsujte do čtverečkovaného papíru jejich plány (pohledy shora se správným počtem krychliček). Úloha C je již dobrovolná-narýsuj i pohledy zepředu.
Český jazyk- z uč. na str. 76 vytvoř správné dvojici z cvičení 3 a přepiš je do sešitu. V PS str. 19/3 si vyřeš osmisměrku a nakresli obrázek z tajenky.
Anglický jazyk- má skupina- vyřeš si Quizzyho úkoly v PS na str. 68 a ohodnoť svůj pokrok v učení.
Přeji ti, ať se ti práce daří!