Distanční výuka -úterý 3.11.
Milí žáci,
zítra vás na GC a meetech budou čekat tyto úkoly: Ráno před videohovorem si nezapomeňte udělat tělovýchovnou rozcvičku- např. pár dřepů s výskokem a klikem- angličáky, výkopy nohou do stran- judo nebo ostré údery pažemi do vzduchu-karate :)
V M nás čeká na společném meetu práce se sudými a lichými čísly v uč. str. 25/8,9,10,15; 11,12 a 13 si zkusíte vypracovat samostatně a pošlete na GC. V PS si společně vyřešíme úlohy na str. 15/3,4 a na straně 16/5 si připomeneme indické násobení. Samostatně pak vyřešíte 15/2 a 16/6,7. Obě stránky pošlete vyfocené na GC.
V ČJ se budeme společně věnovat předponám OB- , O- a V- a předložkám V,VE v uč. na str. 21/1,2. Samostatně si s pomocí učebnice zkusíte doplnit ě nebo je v PS str. 17/3. Zkontrolujete si opět podle klíče zezadu.
V 1. Spol- zeměpisné části se na společném meetu můžou někteří pochlubit mapami, které si před prázdninami vytvořili a ještě nám je neprezentovali. Pak si pustíte video https://edu.ceskatelevize.cz/ video/1597-orientace-na-mape- poledniky-a-rovnobezky a odpovíte do GC na otázky Co je to poledník? Co je to rovnoběžka? Kudy prochází nultý poledník? Samostatně si ještě z mapy ČR na konci uč. vypíšete do zápisového sešitu vždy názvy pohoří a vedle jejich nejvyšší vrcholy- jméno a nadmořskou výšku. Mělo by jich být 13. Zápis opět vyfotíte a pošlete na GC.
V 2.Spol- dějepisné části si společně na meetu přečteme zajímavosti o Keltech. Samostatně si pak pustíte video https://www.youtube.com/ watch?v=GbLaqyLIBS0&list= PLnplwgXmL676ZF4XY6BrbKpRFABnZ Exbv&index=4 a do GC odpovíte na otázky V jaké době žili Keltové na našem území? Podle jakého kmene se nazývá naše země? Jaké vynálezy, pomůcky či nástroje již používali? Můžeš si pomoci i oranžovou učebnicí str. 8 a 9.
Přeji všem hezký večer a zítra se těším na viděnou.
Petra M.