Distanční výuka - středa 17.6.
Milé děti,
posílám další úkoly na středu.
V M budete pracovat s rodokmenem v uč. na str. 92, výroky dětí v cv. 1 a s větami v PS 40/1 a 41/5. Pak budete pracovat se stavbami a plány v PS 40/2 s pomocí učebnice 93/3,4. Nakonec si vyřešíte indické násobení a sčítání a odčítání zpaměti v PS 40/3,4.
V ČJ si přečtěte text o konci jara na str. 106/1 a se správně doplněnými písmeny opište první 4 věty. V každé podtrhněte vlnovkou slovesné tvary. Tato slovesa jsou ve větě zároveň přísudkem (již jsme se o tomto učivu zmínili). Vaším úkolem navíc ještě bude vyhledat ve větě podmět (ptáme se na něj pomocí přísudku např. Kdo, co končí? jaro ) a podtrháváme ho ve větě rovnou čarou. Nakonec podmět a přísudek spojte pomocí dvou čar, podobně jako se spojují šestnáctinové noty. Způsob jak se to dělá a vysvětlení máte na str. 107/1. Kdo bude chtít, může si v PS na str. 37/1 vypracovat osnovu k pohádce na 2. obrázku.
V AJ si žáci mojí skupiny v PS 88 vypíší slova podle obrázků uprostřed do 4 skupin podle počtu písmen. Pak si můžeš poslechnout příběh o měsících v roce https://www.youtube.com/watch?v=X6cAi0ydAyc, vypsat si je a ke každému napsat alespoň jedno charakterizující slovíčko z příběhu.
Tento týden jsme neměli žádné videohovory. Příští týden si to můžeme vynahradit setkáním naživo buď během dopoledního pěšího výletu po Tesařově cestě na Meziboří a zpět k Loučkám nebo setkáním společně s rodiči v odpoledních hodinách na nějakém venkovním dětském hřišti. Případně můžeme zvládnout obojí, záleží hlavně na vašem zájmu a času. Přesnější informace k výletu, či jinému společnému setkání bych upřesnila během víkendu a také podle počasí a vašich ohlasů. Předběžně výlet- středa, setkání - čtvrtek, vydávání vysvědčení - pátek. Dejte mi prosím do víkendu vědět, zda budete mít o tyto akce zájem.
Děkuji předem za info a přeji všem hezké odpoledne.
Petra M.