Distanční výuka - středa 10.6.
Milé děti,
blíží se nám prostředek pracovního týdne a s ním středa s úkoly a s videohovory. Začneme tedy úkoly.
V M se budete věnovat dělení se zbytkem ve slovní úloze v PS 36/2 a v cv. 3 zkusíte vymyslet na příklady své slovní úlohy. Pak si postavíte stavby z krychlí na str. 37/5, vybarvíte je podle zadání a přiřadíte k nim pomocí barev čelní (zepředu) pohledy z B. Nakonec vytvoříte jejich plány ( pohledy shora se správným počtem teček nebo s čísly označujícím počet krychliček pod sebou). V uč. na str. 88/4 máte za úkol stavět věže ze dvou hracích kostek a počítat na nich jednotlivá oka (tečky) na stěnách. Rychlíci se pokusí zamyslet nad úkoly 87/4 a 88/3, které se týkají násobilkových obdélníků.
V ČJ se naučíte vyhledávat zvratná slovesa v textu, jejichž součástí jsou zvratná zájmena se, si, ses, sis v uč. na str. 101/1, 2. V PS 35/1 budete zvratná slovesa kroužkovat a podtrhávat barevně vlnovkou různé časy sloves.
V AJ si má skupina přečte závěrečný díl příběhu o Colinovi v uč. str. 70, vypíšete si nová slovíčka a doplníte slovní spojení do pracovního listu z přílohy.
Na videohovor si připravíte uč. matematiky ve které se budeme věnovat dalšímu vývojovému diagramu a někdo vysvětlí dělení se zbytkem. Kdo se naučil báseň z Prvouky o lesní studánce, může nám ji přednést. Také si popovídáme o pověsti o praotci Čechovi, hoře na kterou vystoupil, z jaké horniny je složená a k čemu slouží různé typy hornin.
Přeji všem hezký den.
Petra M.