Distanční výuka - pátek 5.6.
Milé děti,
mám pro vás opět poslední várku úkolů v tomto týdnu.
V ČJ si doplňte y/i do sloves v uč. 99/3. Mohli byste je zapisovat rovnou do tří sloupců podle času a nad ně napsat osobu a číslo. V PS str. 34/3 tvořte různé časy od sloves. V cv. 4 doplňte i/y a určete chybějící kategorie sloves. Rychlíci si mohou vypracovat i cv. 1.2.
V M si zkusíte zahrát na detektivy a budete doplňovat správná čísla v poškozených účtech. Nejprve si přečtěte informace, jak na to v uč. na str. 86/1 a pak to zkuste samostatně v PS 33/1. Na stejné str. v PS narýsujte do cv. 2 trojúhelníky podle zadání z uč. 86/4 a do tabulky zapište obvody a obsahy jednotlivých trojúhelníků. Nakonec si procvičte počítání do 1000 v tabulce k slovní úloze v PS 34/5. Na rychlíky čekají úkoly ještě v uč. str. 86/3,5.
Ve společnosti jsme začali ve videohovoru probírat rozdíl mezi nerosty a horninami v uč. na str. 47. Pokračujte přečtením informací o horninách na str. 48. Pomocí těchto dvou stránek se pokuste vypracovat úkoly v PS str. 40. Pak se můžete podívat na některé z videí o horninách, nerostech-minerálech https://www.youtube.com/watch?v=jjX969iGO3c https://www.youtube.com/watch?v=u3MMxpxwnaI nebo o rýžování českých granátů, o kterém nám na meetu vyprávěla Hanička se svou sestrou Andrejkou https://www.youtube.com/watch?v=nmSyZEKbrY0 https://www.youtube.com/watch?v=7aWZ5n0vTJ0 .
Přeji všem hezké odpoledne a možná se dnes s někým uvidím při vyzvedávání vašich věcí.
Petra M.