Distanční výuka - čtvrtek 11.6.
Milí žáci 3.B,
zasílám úkoly na zítřek o něco dříve, aby si kluci, co mají kemp s fotbalem, ještě mohli něco vypracovat napřed.
V M si vyřešíte úlohy z PS 37/4 a 6 zaměřené na indické násobení dvouciferným číslem a dělení se zbytkem. Pak se budete věnovat opět sítím krychle v uč. na str. 89/1,2. Tentokrát si sítě nejen nakreslíte a vystřihnete, ale ještě budete vybarvovat stejnou barvou jejich protilehlé stěny. Tyto stejně obarvené stěny, budou zároveň rovnoběžné. Rychlíci si mohou vyřešit plánek autobusových linek v uč. 88/5, pracovat dále s vývojovým diagramem v cv. 89/3 nebo počítat s házecí kostkou a sčítacím trojúhelníkem 89/4.
V ČJ si přečti Petrovu tabulku časování sloves v přítomné čase v uč. na str. 102/2, pak vyčasuj slovesa vidět, prosit, jít a sleduj jejich koncovky. Časování v přítomném, čase si procvič i v tabulkách v PS 36/1. Nakonec si můžeš přečíst informace o Evropě a odpovědět na otázky k textu https://www.gramar.in/cs/test.php?g_idt=5ee0bc8b80047 nebo si zahrát doplňovačku slov podobným systémem jako se hraje šibenice nebo v Aj hláskovací žralok https://www.gramar.in/cs/test.php?g_idt=5ee0bd277ef58 .
V Aj moje skupina bude pracovat se stránkami 12 a 13 z časopisu Play- May-June https://www.bridge-online.cz/wp-content/uploads/P-CZ-MAG-2020-05.pdf a pustí si k příběhu i poslech 6.CD track 31 https://www.bridge-online.cz/casopis-play/play-may-june-2020/ Nakonec zapíšete dopravní prostředky, kterými chtěly postavy z příběhu jet na prázdniny.
Na zítřejší videohovor AJ si má skupina připraví dopis Gregovi a příběh o Colinovi.
Přeji všem hezké odpoledne.
Petra M.