ŽáciTřídy2. AAktuality

ÚNOR- 6.-10.

CO JSME ZVLÁDLI PRVNÍ TÝDEN V ÚNORU?

MATEMATICE JIŽ PRACUJEME VE 2. DÍLE UČEBNÍHO SEŠITU A POČÍTÁME DO 13. SNAŽÍME SE ROZKLÁDAT ČÍSLA NA POČÍTADLECH NEBO KROKOVAT PŘÍKLADY NA KROKOVACÍM PÁSE PŘED TABULÍ. DĚTI MAJÍ ČÍSELNOU OSU NALEPENOU TAKÉ NA LAVICI. VRACÍELI JSME NEPOSEDNÁ ČÍSLA ZPĚT DO SČÍTACÍCH TROJÚHELNÍKŮ. MÁME POMŮCKU, ŽE DOLE JE VŽDY NEJVĚTŠÍ ČÍSLO A SMĚREM NAHORU MŮŽEME BUĎ ODČÍTAT NEBO DOČÍTAT. ČÍSLA VEDLE SEBE PAK PRO KONTROLU SČÍTÁME SMĚREM DOLŮ. DOKONČILI JSME STR. 11. V RŮŽOVÉM MATEMATICKÉM MÉĎOVI DĚTI PRACUJÍ SAMOSTATNĚ SVÝM TEMPEM NA STRÁNKÁCH DO STR. 21.

V KNIZE ŠKOLÁK PEPA 1 JSME DOKONČILI STR. 83. DĚTI DOMA PROCVIČUJÍ ČTENÍ NA STR. 88 DO ŘÁDKY 10. VE SLOVECH SE NÁM DAŘÍ ČÍST I NĚKTERÁ MALÁ TISKACÍ PÍSMENKA. POKRAČOVALI JSME V PSANÍ SLOV DO PÍSANKY 1 DO STR. 28 A V PÍSANCE 2 NA NÁCVIKU TVARŮ POTŘEBNÝCH PRO PSACÍ PÍSMO NA STR. 6- PRVNÍ DVĚ ŘÁDKY A NA STR. 10 A 11 PÍSMENKA s,o. PÍSMENKA SE POKOUŠÍME VÁZAT DO SLABIK. DO ŽLUTÉ PÍSANKY PÍŠEME JENOM PSACÍM PÍSMEM OPIS A PŘEPIS TZN. ŽE POKUD JSOU TAM TISKACÍ PÍSMENA JE POTŘEBA JE PŘEPSAT DO PSACÍHO PÍSMA. PŘI PSANÍ POUŽÍVÁME POUZE PERA NE PROPISKY (MAŽOU SE A DĚTI NA NĚ MUSÍ VÍCE TLAČIT).

V RÁMCI PRVOUKY JSME ČETLI PŘÍBĚHY O ZIMĚ A PLÁNOVALI JSME CESTU NA DOVOLENOU.

ANGLIČTINĚ DĚTI TVOŘILY TĚLA MONSTER S VĚTŠÍM POČTEM RŮZNÝCH ČÁSTÍ TĚLA A POPISOVALY JE.

V RÁMCI TĚLOCVIKU DĚTI PROTAHOVALY A POSILOVALY TĚLA NA GYMNASTICKÉM KOBERCI, BRADLECH A TRAMPOLÍNĚ. UČILY SE KOTOUL VZAD.

V RÁMCI VV A SP KRESLILY TVOŘILY VE DVOJICI KLAUNA Z PAPÍRU. Z MODELÍNY TVOŘILY SLOVA A OBRÁZKY PODLE OBRÁZKOVÉHO SLOVNÍKU.

Naše škola zpracovává v souvislosti s využitím webových stránek pouze taková cookies, která jsou nezbytně nutná pro zajištění provozu webových stránek a internetových služeb, a u kterých není nutno získat souhlas uživatele webu (technické a relační cookies). Pravidla cookies