PŘELOM LISTOPADU A PROSINCE
CO JSME ZVLÁDLI NA PŘELOMU LISTOPADU A PROSINCE?
V MATEMATICE JSME TVOŘILI PŘÍKLADY NA SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 8. ZAČALI JSME KROKOVAT DOZADU A STAVĚLI JSME KRYCHLOVÉ STAVBY PODLE PLÁNŮ. TRÉNOVALI JSME PSANÍ ČÍSLIC 1, 2, 3, 4, 5, 6 A 7 VZADU V SEŠITĚ. DOKONČILI JSME STRÁNKU 42.
V KNÍŽCE PÍSMENKOVÉ PŘÍBĚHY JSME PRACOVALI S PÍSMENKEM I POMOCÍ PŘÍBĚHU DO STR. 17. V KNIZE ŠKOLÁK PEPA 1 JSME DOKONČILI STR. 27 A NA STR. 28 JSME DOŠLI K CV. 3. DĚTI DOMA PROCVIČUJÍ ČTENÍ NA STR. 31 AŽ K ŘÁDCE 13. POKRAČOVALI JSME V PSANÍ TISKACÍCH PÍSMEN, SLABIK A SLOV DO PÍSANKY 1 DO STR. 8. ZKOUŠELI JSME HRÁT SLOVNÍ FOTBAL NA POSLEDNÍ SLABIKU.
V KOUZELNÉM SEŠITĚ ČÁRY MÁRY S PEPOU SI DĚTI PROCVIČOVALY PSANÍ ČÍSEL 1,2,3,4,5,6,7 A DOLNÍ KLIČKY.
VE VÝTVARCE A SVĚTĚ PRÁCE DĚTI TVOŘILY INDIÁNSKÉ ČELENKY, TÝPÍ A MIKULÁŠE Z PLASTELÍNY. SUCHÝMI PASTELY MALOVALY ANDĚLA.
V ANGLIČTINĚ JSEM S CELOU TŘÍDOU SLEDOVALI PŘÍBĚH SE STEVEM A PROCVIČOVALI ŠKOLNÍ POMŮCKY – VYBAVENÍ PENÁLU. TAKÉ JSME OPAKOVALI BARVY.
VENKU JSME SI HRÁLI NA INDIÁNY, STOPOVALI JSME A ZKOUŠELI JSME HÁZET OŠTĚPEM, TOMAHAVKEM A STŘÍLET Z LUKU.