PŘELOM LEDNA A ÚNORA
CO JSME ZVLÁDLI NA PŘELOMU LEDNA A ÚNORA?
V MATEMATICE SI DĚTI NAPSALY OPAKOVÁNÍ NA KONCI 1. DÍLU UČEBNÍHO SEŠITU A ZAČALI JSME PRACOVAT V 2. DÍLE. PŘI SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 12 DĚTEM JIŽ NESTAČÍ PODPORA PRSTŮ NA RUKOU, PROTO SI MOHOU POMÁHAT ČÍSELNOU OSOU, OBZVLÁŠŤ PŘI PŘECHODU 10 NEBO POČÍTADLEM. DOKONČILI JSME 1. DÍL A V 2. DÍLE NA STR. 8/1,2,3 A NA STR. 9 CV.8 JE ZA DOMÁCÍ ÚKOL. ŘEŠÍME NADÁLE SLOVNÍ ÚLOHY A VRACÍME NEPOSEDNÁ ČÍSLA ZPĚT DO PŘÍKLADŮ NEBO DO SČÍTACÍCH TROJÚHELNÍKŮ. V RŮŽOVÉM MATEMATICKÉM MÉĎOVI DĚTI PRACUJÍ SAMOSTATNĚ SVÝM TEMPEM NA STRÁNKÁCH DO STR. 19.
V KNIZE ŠKOLÁK PEPA 1 JSME DOKONČILI STR. 77. DĚTI DOMA PROCVIČUJÍ ČTENÍ NA STR. 78 A V OBRÁZKOVÉM SLOVNÍKU DO STR. 30. DO SLOV SE NÁM DOSTÁVAJÍ I MALÁ TISKACÍ PÍSMENKA. POKRAČOVALI JSME V PSANÍ SLOV DO PÍSANKY 1 DO STR. 25 A V PÍSANCE 2 NA NÁCVIKU TVARŮ POTŘEBNÝCH PRO PSACÍ PÍSMO NA STR. 3. ZAČALI JSME UŽ TAKÉ PSÁT PEREM PSACÍ PÍSMENA i,u. DO ŽLUTÉ PÍSANKY PÍŠEME JENOM PSACÍM PÍSMEM OPIS A PŘEPIS TZN. ŽE POKUD JSOU TAM TISKACÍ PÍSMENA JE POTŘEBA JE PŘEPSAT DO PSACÍHO PÍSMA.
V PRVOUCE JSME ČETLI PŘÍBĚHY O CESTOVÁNÍ A HORÁCH. TAKÉ JSME SI POVÍDALI O PRAVIDLECH BEZPEČNÉHO CHOVÁNÍ NA HORÁCH.
V ANGLIČTINĚ JSME SE SE STEVEM UČILI NÁZVY ČÁSTÍ TĚLA A POMÁHALA NÁM K TOMU TAKÉ PÍSEŇ.
V RÁMCI TĚLOCVIKU JSME VZHLEDEM K NEPŘÍZNIVÉMU POČASÍ NEMOHLI JÍT VEN. DĚTI SI TEDY PROTAHOVALY SVÁ TĚLA VE TŘÍDĚ S POMOCÍ PÍSNIČEK SPOJENÝCH S POHYBEM A PROŠLI JSME SE DO DIVADLA NA PŘEDSTAVENÍ A SLAVNOSTNÍ PŘEDÁVÁNÍ VYSVĚDČENÍ.
V RÁMCI VV A SP KRESLILY OVOCE A ZELENINU S VITAMÍNEM C. Z MODELÍNY TVOŘILY SLOVA A OBRÁZKY PODLE OBRÁZKOVÉHO SLOVNÍKU.