DRUHÝ TÝDEN V BŘEZNU
CO JSME ZVLÁDLI DRUHÝ TÝDEN V BŘEZNU?
V MATEMATICE STÁLE POKRAČUJEME V POČÍTÁNÍ DO 16. S PŘECHODEM 10 NÁM POMÁHÁ ČÍSELNÁ OSA. ŘEŠILI JSME SLOVNÍ ÚLOHY O CESTUJÍCÍCH V AUTOBUSE, SPOJOVALI JSME TŘI ČÍSLA V BAREVNÝCH KORÁLCÍCH DO PŘÍKLADŮ TAK, ABY NÁM VYŠEL VE VŠECH PŘÍKLADECH SOUČET 8. PROCHÁZELI JSME S PRINCI BLUDIŠTĚ A STAVĚLI STAVBY Z KOSTEK. DOKONČILI JSME STR. 20. V RŮŽOVÉM MATEMATICKÉM MÉĎOVI SI DĚTI PROCVIČUJÍ POČÍTÁNÍ SAMOSTATNĚ SVÝM TEMPEM DO STR. 29.
V KNIZE ŠKOLÁK PEPA 2 JSME DOKONČILI STR. 19. DĚTI SI MAJÍ DOMA PROCVIČOVAT ČTENÍ NA STR. 11 A VE SLOVNÍKU DO STR. 43. MAJÍ K TOMU POUŽÍVAT ZELENOU ZÁLOŽKU, ABY SE JIM DO ČTENÍ NEPLETLY DALŠÍ ŘÁDKY A NEPŘESKAKOVALY TAK SLOVA. POKRAČOVALI JSME V PSANÍ PSACÍHO PÍSMA DO ŽLUTÉ PÍSANKY NA STR. 17, 18 A 19. NA APLIKACI UMIME.TO SI JIŽ NĚKTERÉ DĚTI DOMA PROCVIČOVALY VELKÁ A MALÁ TISKACÍ PÍSMENKA.
V RÁMCI PRVOUKY JSME POROVNÁVALI INFORMACE Z ČLÁNKŮ O HAVRANOVI A VRÁNĚ. VYUŽILI JSME PŘI TOM METODY VENNOVY DIAGRAMY A PĚTILÍSTEK.
VE SVĚTĚ PRÁCE DĚTI SKLÁDALY PAPÍROVÉ ORIGAMI HAVRANA.
V RÁMCI TĚLOCVIKU JIŽ PŘI PLAVÁNÍ POUŽÍVALY RŮZNÉ POMŮCKY PRO NÁCVIK PLAVECKÝCH STYLŮ.
VE STŘEDU SI DĚTI PŘIPOMNĚLY PROGRAMEM VESELÉ ZOUBKY, JAK MAJÍ PEČOVAT O SVŮJ CHRUP. NA ZÁVĚR HODINY DOSTALY BALÍČEK S KARTÁČKEM, PASTOU, PŘESÝPACÍMI HODINAMI A ŽVÝKAČKAMI.
VE ČTVRTEK JSME BYLI V MĚSTSKÉ KNIHOVNĚ NA PROGRAMU O POVOLÁNÍCH.