BŘEZEN- TŘETÍ TÝDEN
CO JSME ZVLÁDLI TŘETÍ TÝDEN V BŘEZNU?
V MATEMATICE JSME POČÍTALI DO 17 A TOTO ČÍSLO JSME ZKOUŠELI RŮZNÝMI ZPŮSOBY ROZKLÁDAT. S PŘECHODEM 10 NÁM ZATÍM STÁLE POMÁHÁ ČÍSELNÁ OSA. ŘEŠILI JSME SLOVNÍ ÚLOHY O KROKOVÁNÍ A KOLÁČÍCH. DOPLŇOVALI JSME SOUČTY DVOU SOUSEDNÍCH POLÍČEK. DOKONČILI JSME STR. 22. V RŮŽOVÉM MATEMATICKÉM MÉĎOVI SI DĚTI PROCVIČUJÍ POČÍTÁNÍ SAMOSTATNĚ SVÝM TEMPEM DO STR. 30, ČÍMŽ JIŽ NĚKTEŘÍ TENTO SEŠIT BRZY DOKONČÍ A BUDOU MOCI ZAČÍT V NOVÉM ZELENÉM SEŠITĚ. NA APLIKACI UMIME.TO SI JIŽ NĚKTEŘÍ PROCVIČOVALI POČÍTÁNÍ DO 20.
V KNIZE ŠKOLÁK PEPA 2 JSME DOKONČILI STR. 24. DĚTI SI MAJÍ DOMA PROCVIČOVAT ČTENÍ NA STR. 23. POKRAČOVALI JSME V PSANÍ PSACÍHO PÍSMA DO PÍSANKY 2 DO STR. 22. DĚTI SE SNAŽILY PSÁT JIŽ CELÉ PSACÍ VĚTY. NA APLIKACI UMIME.TO SI JIŽ NĚKTERÉ DĚTI DOMA PROCVIČOVALY VELKÁ A MALÁ TISKACÍ PÍSMENKA.
V RÁMCI PRVOUKY JSME POROVNÁVALI INFORMACE Z ČLÁNKŮ O ČÁPOVI A VLAŠTOVCE A ZAPISOVALI JE DO PĚTILÍSTKU. TŘÍDILI JSME PTÁKY NA STÁLÉ A STĚHOVAVÉ. ZAČALI JSME SE UČIT NÁZVY JARNÍCH BYLIN.
VE VÝTVARCE DĚTI TVOŘILY POMOCÍ OTISKŮ SVÝCH DLANÍ ČÁPA A KRESLILY JARNÍ KVĚTINY.
V ÚTERÝ JSME PRACOVALI V ROBOTICE S EMOU A PROGRAMOVALI JEJÍ POHYB PO KVĚTINOVÉ PODLOŽCE.
VE ČTVRTEK BYL OBOROVÝ DEN, KTERÝ SI DĚTI UŽILY V RŮZNORODÝCH SKUPINÁCH A NA ZAJÍMAVÝCH TÉMATECH - HASIČI, TVORBA ČASOPISŮ, ZDRAVOVĚDA A TVORBA NETRADIČNÍCH HUDEBNÍCH NÁSTROJŮ.