ŽáciPříměstský tábor 20231. turnus

Táborový řád

  1. Nabídka příměstských táborů
  2. Příměstský tábor již několik let organizuje Sportovní soukromá základní škola s. r. o. Litvínov.
  3. Hlavním vedoucím je v 1. turnusu Zuzana Vimrová a ve 2. turnusu Jana Kratochvílová, emailové spojení: [email protected], [email protected]. V prvním turnusu je pedagogický dozor Helena Fisenková. Petr Lovaš, Lenka Radošová.. Funkci zdravotníka bude vykonávat v prvním turnusu Lenka Radošová a ve druhém turnusu Petra Hasenohrlová. Ve druhém turnusu je pedagogický dozor Tereza Gajarská, Petra Hasenohrlová, Jana Štolbová.

 

  1. Doprava na výlety bude zajišťována dopravou Ústeckého kraje.
  2. Termíny příměstského tábora jsou stanoveny dva: 3.7. – 7.7. 2023 a 10.7. – 14.7. 2023. Aktuální informace týkající se tábora můžete najít na stránkách školy. https://www.sszslitvinov.cz/zaci/primestsky-tabor-2023. Plánovaný program obou turnusů se může změnit dle okolností (zejména akce zrušená dodavatelem) nebo jiných nepředvídatelných okolností (např. nařízením vlády, onemocněním vedoucích, technických problémů s prostory apod.).

 

  1. Vysvětlení pojmů Příměstský tábor (dále jen „PT“)

Místem scházení a rozcházení dětí je nová přístavba dílen při Sportovní soukromé základní škole s.r.o. v Litvínově (z ul. Gorkého nad školou). Tábor probíhá nejen v areálu Sportovní soukromé základní školy (dále jen SSZŠ), Podkrušnohorská 1677, Litvínov, ale i mimo areál školy. Je vypsán na 5 po sobě jdoucích pracovních dnů (pondělí – pátek). Každý táborový den začíná příchodem dětí do prostor družiny v čase 7:30 – 8:00 hodin a končí taktéž v prostorách dílen, v čase 15:30 – 16:00 hod.

 

  1. Organizátor tábora a hlavní vedoucí

Organizátorem tábora je SSZŠ Litvínov, na obou turnusech s dětmi pracují kvalifikovaní pedagogové s několikaletou praxí.

Zákonný zástupce – povinnosti, práva

Zákonným zástupcem se rozumí osoba pověřená zastupováním dítěte dle § 858 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Pouze ten může za zájemce/účastníka jednat ve věcech týkajících se přihlášení, odhlášení na PT, předání a převzetí, není-li dále stanoveno jinak.

 

  1. Osoba zastupující zákonného zástupce

Chce-li zákonný zástupce přenést práva a povinnosti týkající se PT na jinou osobu (dále jen „osoba zastupující zákonného zástupce“) musí projev této vůle učinit písemně. Dokument musí obsahovat jasnou identifikaci osoby včetně kontaktních údajů a jasně vymezit rozsah jeho zodpovědnosti (pouze převzetí/ převzetí v určitý den apod.), místo a datum sepsání dokumentu a vlastnoruční podpis zákonného zástupce.

  1. Účastník PT

Účastníkem PT se dítě stává po vyplnění a odevzdání řádně vyplněné elektronické nebo papírové přihlášky, vč. kopie kartičky pojištěnce a uhrazením poplatku. Cena pro rok 2023 je 1 900,- Kč (pro žáky SSZŠ a děti z MŠ Gorkého a MŠ Bezručova) nebo 2 100,- Kč (pro ostatní účastníky). Platby se provádějí na účet školy (pokyny k platbě jsou uvedeny na přihlášce do PT). Upozornění: Má-li zájemce nařízený nějaký zvláštní režim (např. pohybový, dietní, kontroly u lékaře apod.) je zákonný zástupce tyto skutečnosti povinen oznámit a ještě před přijetím zkonzultovat s hlavním vedoucím.

  1. Zodpovědná osoba (předávání účastníků)

Hlavní vedoucí PT nebo pověřený pedagog přebírá účastníka tábora při zahájení a zase jej předává zákonnému zástupci při jeho ukončení. V den nástupu do tábora bude přítomnému pedagogovi předána bezinfekčnost s datem nástupu do tábora (ke stažení na webových stránkách), jejíž součástí je i seznam osob, které mohou dítě vyzvedávat (popř. informace, že dítě odchází po ukončení akce samo domů). Jiným osobám nebude dítě vydáno. Upozorňujeme rodiče, že případnou změnu ve vyzvedávání je nutno předat písemně – se jménem osoby pověřené k vyzvedávání a datem, ve které dny pověřená osoba dítě vyzvedne. Na změny sdělené telefonicky, SMS či mailem nelze z bezpečnostních důvodů reagovat. Pokud dítě bude odcházet samo, je nutné tuto skutečnost taktéž uvést písemně v přihlášce– s datem a časem odchodu.

 

  1. Zahájení PT

PT je pro účastníka zahájen ve školní družině v prostorách dílen při SSZŠ v čase 7:30 – 8:00 hod. Účastníka předá zákonný zástupce nebo zákonným zástupcem pověřená osoba podle bodu 3 tohoto řádu.

  1. Ukončení PT

Tábor je pro účastníka ukončen ve Školním klubu při SSZŠ. Účastník bude předán zákonnému zástupci nebo zákonným zástupcem pověřené osobě podle bodu 3 tohoto řádu (popř. odejde sám, pokud k tomu dají rodiče prostřednictvím přihlášky souhlas)

 

III. Povinnosti a práva organizátora táborů

  1. A) Organizátor je povinen:
  2. Informovat zákonného zástupce alespoň týden před zahájením PT o termínech, rámcovém programu tábora a potřebném vybavení účastníka tábora a sdělit kontakt na hlavního vedoucího tábora. Výše uvedené informace budou poskytnuty zveřejněním na webových stránkách tábora: https://www.sszslitvinov.cz/zaci/primestsky-tabor-2023

 

  1. Informovat zákonného zástupce o časech zahájení a ukončení PT v jednotlivých dnech – scházení dětí vždy ve Školní družině při SSZŠ v čase 7:30 – 8:00 hod., rozcházení dětí vždy ze Školní družiny při SSZŠ v čase 15:30 – 16:00 hod.
  2. Zajistit pro pořádání PT personální obsazení – oba turnusy jsou vedeny zkušenými kvalifikovanými pedagogy.
  3. Po celou dobu konání PT dbát na bezpečnost a ochranu zdraví účastníků i personálu tábora. V případě úrazu nebo náhlé zdravotní nevolnosti poskytnout první pomoc, informovat zákonného zástupce, případně zajistit doprovod k lékaři.
  4. Vydat zákonnému zástupci po skončení tábora potvrzení o účasti účastníka na PT nebo její části, požádá-li jej o to zákonný zástupce (jedná se zde zejména o potvrzení pro potřeby příspěvku zaměstnavatele, sociálních příspěvků apod.). Toto potvrzení bude na žádost vydávat ekonomka školy – pí. Šťovíčková.
  5. B) Organizátor má právo:
  6. Nepřijmout na PT přihlášku zájemce, který nesplňuje podmínky pro přijetí na tábor (např. věk, zdravotní stav, naplnění kapacity PT, případně zájemce se kterými byly v minulosti řešeny vážné výchovné problémy).
  7. Nepovolit nástup na tábor účastníkovi, který veškeré podmínky pro přijetí na PT dříve splnil, ale tyto se k termínu zahájení tábora změnily tak, že se stal účastník neschopným se tábora zúčastnit (např. změny zdravotního stavu, účastník přišel do styku s infekcí).
  8. Zrušit účast během tábora účastníkovi, u kterého se podmínky během pobytu změnily tak, že se stal pobytu na táboře neschopným (např. změny zdravotního stavu, úrazy, psychický stav, chování apod.).
  9. Nahradit zájemce o PT, který v daných termínech neučinil všechny potřebné úkony k tomu, aby se stal účastníkem tábora, jiným zájemcem (např. nedodal vyplněnou přihlášku společně s kopií kartičky pojištěnce, neuhradil poplatek apod.).

 

  1. Povinnosti a práva zákonného zástupce
  2. A) Zákonný zástupce je povinen:
  3. V termínech daných organizátorem přihlásit dítě podáním řádně vyplněné přihlášky, která je vytvořena pro tento účel a uhradit cenu tábora v plné výši. Dítě je možno přihlašovat od 1. března 2023 do naplnění kapacity tábora. Přihlášky a všechny potřebné informace jsou na webových stránkách tábora. Dítě je přihlášeno odevzdáním elektronické přihlášky a uhrazením poplatku (kartička pojištěnce a platná zdravotní způsobilost bude předána první den nástupu do tábora). Pokud některá z výše uvedených věcí nebude splněna, dítě přihlášeno není a je místo nabídnuto náhradníkům. Přihlášky je možné také vyzvednout a vyplnit v tištěné podobě na sekretariátu SSZŠ (6:30 – 15:00 hod.).
  4. Každý den zajistit včasné předání a převzetí účastníka PT osobně nebo osobou zastupující zákonného zástupce.
  5. Neprodleně informovat organizátora o všech změnách týkajících se účastníka PT (zdravotní stav, styk s infekcí apod.).
  6. Převzít si bezodkladně účastníka PT v případech závažného porušení provozního nebo táborového řádu.
  7. Splnit další pro PT na webových stránkách uveřejněné či tímto řádem stanovené podmínky.
  8. V případě, že dítěti bývá v autobuse nevolno, je potřeba první den tuto informaci sdělit přítomnému pedagogovi, aby bylo zajištěno přední místo v autobuse. Společně s touto informací předejte dospělému v nadepsané krabičce léky proti nevolnosti (na cestu tam i zpět.) Dítě bude potřebovat do autobusu neporušený igelitový sáček, náhradní oblečení. Prosíme, nepodceňte lehkou snídani i vhodnou svačinu.

 

 

  1. B) Zákonný zástupce má právo:
  2. Na zrušení přihlášky účastníka a vrácení uhrazené částky, změní-li organizátor místo konání PT nebo jeho zásadní avizované parametry (např. termín konání).
  3. Na vrácení úhrady ceny tábora v plné výši, dojde-li ke zrušení tábora ze strany organizátora z jakýchkoliv důvodů.

 

  1. Zodpovědnost organizátora za účastníka PT
  2. Organizátor je za účastníka PT zodpovědný pouze v době trvání PT, tj. v době od řádného převzetí do předání zákonnému zástupci nebo zmocněné osobě do času samostatného odchodu dítěte.
  3. Organizátor je zodpovědný pouze za účastníky PT.
  4. Organizátor nenese žádnou zodpovědnost za účastníka v době před zahájením PT a po jeho ukončení, v rámci časového harmonogramu PT uvedeného na webových stránkách.

 

  1. Přihlášky a platby
  2. Zájemce se stává účastníkem akce až po odevzdání řádném vyplněné přihlášky a zaplacení příslušné ceny 1 900- Kč (resp. 2 100,- Kč).
  3. Cenu tábora je nutno uhradit na účet 1041259339/0800, variabilním symbolem je rodné číslo dítěte, do poznámky uveďte jméno dítěte.
  4. Zájemce, který podal přihlášku, ale neuhradil ve stejném termínu poplatek, se považuje za nepřihlášeného.
  5. Organizátor je povinen vystavit fakturu pro zaměstnavatele zákonného zástupce pouze v případě, že bude mít k dispozici písemnou objednávku s jasným označením tábora, účastníka, zákonného zástupce a částky, která má být fakturována. O této skutečnosti se zákonný zástupce domluví s ekonomkou školy, pí. Šťovíčkovou ([email protected])

 

Cena za příměstský tábor

Cena jednoho turnusu činí 1 900,- Kč/5 dnů pro žáky SSZŠ, děti z MŠ Gorkého a MŠ Bezručova a 2 100,- Kč pro ostatní účastníky. Přihlašování jen na některé dny bude v případě, že nebude naplněna kapacita tábora. O této skutečnosti je nutné se předem domluvit s organizátorem.

 

VII. Vratky a storno poplatky

  1. 100% vratka ceny příměstského tábora se uplatňuje při řádném písemném odhlášení účastníka zákonným zástupcem do 20. 6. 2023 emailem: [email protected], [email protected]
  2. V případě, že bude mít dítě za sebe náhradníka, vracíme 100% z uhrazené částky.
  3. V případě omluvené absence do 8:00 hod. doložené lékařským potvrzením vracíme za konkrétní den částku za nespotřebované náklady na vstupy. Ostatní náklady (doprava, strava) není možno vracet.
  4. Při odhlášení účastníka po 20.6. 2023 nebo při předčasném ukončení tábora (např. z kázeňských důvodů) si organizátor vyhrazuje právo na storno poplatek ve výši 100%.
  5. Pokud bude tábor zrušen z důvodu vládních nařízení, bude vám částka zaslána zpět na účet.

 

VIII. Táborová dokumentace

  1. Povinnou dokumentaci, kterou je zákonný zástupce povinen odevzdat před začátkem PT organizátoru tvoří přihláška. V den nástupu do tábora předají rodiče řádně vyplněnou bezinfekčnost (s datem zahájení tábora), informace o příchodech a odchodech, platnou zdravotní způsobilost a kopii kartičky pojištěnce. Pokud dítě užívá léky, předá je zákonný zástupce přítomnému pedagogovi (vč. písemného vyjádření, za jakých okolností se léky podávají, jaké je dávkování – uvede jméno dítěte, datum předání a svůj podpis).
  2. V případě nepředání táborové dokumentace nesmí organizátor povolit účastníkovi vstup na tábor.

 

  1. Závazná přihláška
  2. Závazná přihláška slouží k jasné identifikaci účastníka, jeho zákonných zástupců a k identifikaci tábora, na který se hlásí.
  3. Podáním závazné přihlášky se zákonný zástupce zavazuje uhradit řádně a včas příslušnou cenu za tábor a dodržet všechny stanovené podmínky.
  4. Při naplnění kapacity daného tábora si pořadatel vyhrazuje právo nepřijímat další přihlášky a zájemce o PT.

 

  1. Vybavení na tábor
  2. Účastníci PT musí být vhodně oblečeni a obuti (do místnosti i na ven, vzhledem k počasí apod.) Každý den je potřeba děti vybavit dle aktuálního počasí – v batohu s nastavitelnými popruhy – pláštěnka (na výlet), pokrývka hlavy, podle počasí doporučujeme namazat opalovacím krémem, podle programu mohou mít děti s sebou sprej proti hmyzu, dostatek pití v plastové uzavíratelné láhvi na celý den ( v případě výletu), malou svačinu, sportovní obuv (včetně ponožek) a obuv do tělocvičny. Počasí je nepředvídatelné a snadno se mění, svléknout se mohou děti kdykoliv. Nezapomeňte dát dětem přezůvky, mohou si je nechávat ve školním klubu.
  3. Nedoporučujeme dávat účastníkům s sebou cennosti, peníze, mobilní telefony apod.; organizátor za ně nepřijímá žádnou zodpovědnost. Doporučujeme malé kapesné pouze na výlet.
  4. Vzhledem k různorodosti programů jednotlivých dnů se mohou vyskytnout i speciální požadavky na vybavení účastníků. O tomto bude zákonný zástupce informován organizátorem prostřednictvím webových stránek.

 

  1. Řád na táboře
  2. Na účastníky tábora se vztahuje schválený táborový řád a denní program tábora. Každý účastník je povinen tato pravidla dodržovat.
  3. Každý účastník je povinen se řídit pokyny hlavního vedoucího tábora a ostatních pracovníků tábora.
  4. Zákonný zástupce je zodpovědný za ztrátu nebo škody způsobené jejich dětmi, které způsobí úmyslně nebo činností, která je v rozporu s táborovým řádem.
  5. Chce-li odvést zákonný zástupce účastníka z PT dříve, je povinen tuto skutečnost sdělit hlavnímu vedoucímu tábora písemně. V potvrzení musí být uvedeno datum a přesný čas převzetí účastníka od organizátora zákonným zástupcem a podpis zákonného zástupce. Toto bude možné v případě, že dřívější vyzvednutí nebude narušovat program a bude-li to organizačně možné (výlet).

 

 

XII. Strava a pitný režim

  1. Stravu na příměstském táboře dětem zajišťuje firma Scolarest a to v podobě obědů a pitného režimu. Cena za oběd je 70,- Kč za dítě na den. Menu na každý den obsahuje polévku, hlavní jídlo, doplněk a pití. V případě pořádaného výletu bude menu nahrazeno formou cestovního balíčku stejné hodnoty.
  2. V areálu SSZŠ je možné si natočit pitnou kohoutkovou vodu – bude k dispozici i ovocná šťáva či čaj.
  3. Zákonný zástupce zajišťuje svačinu na dopoledne či odpoledne.

 

 

XIII. Informace a nakládání s nimi

  1. S osobními údaji je nakládáno ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění.
  2. Zákonný zástupce souhlasí s tím, že účastník bude v rámci táborové činnosti fotografován, pořízené fotografie budou archivovány a používány při prezentaci a propagaci činnosti SSZŠ (např. v tisku, na webových stránkách apod.). Fotky budou na webových stránkách zveřejněny vždy po ukončení daného turnusu.

 

Tento Provozní řád příměstského tábora SSZŠ“ nabývá platnost dne 1.3. 2023

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TÁBOROVÝ ŘÁD

Účastníci příměstského tábora 2023 jsou povinni respektovat obecná pravidla chování, bezpečnosti a hygieny, doplněná tímto řádem:

 

  1. Táborový řád platí pro všechny účastníky tábora bez výjimky, při jeho porušení budou vyvozeny patřičné důsledky, včetně oznámení zákonnému zástupci a případnému okamžitému vyloučení z tábora bez jakékoli finanční nebo jiné náhrady.
  2. Platí přísný zákaz používání omamných látek, kouření a pití alkoholu. V případě porušení těchto zákazů bude účastník tábora bezodkladně na náklady rodičů vyřazen z tábora.

III. V případě hrubého porušení táborového řádu (např. fyzické ublížení na zdraví, psychické ubližování (šikana), ničení majetku, krádeže, nerespektování pokynů vedoucího) je postupováno stejně jako v předcházejícím bodě.

  1. Ztráty a nálezy po skončení tábora, tedy zapomenuté a nalezené věci budou uloženy u vedoucí vychovatelky ve školní družině a rodiče účastníka tábora si je budou moci vyzvednout po domluvě během září, poté budou věci z hygienických důvodů zlikvidovány.
  2. Účastníci příměstského tábora na Sportovce prohlašují, přičemž jejich zákonní zástupci za ně v tomto smyslu v plném právním rozsahu zodpovídají, že:
  3. Jsem členem tábora a vím, že se musím řídit všemi pokyny vedoucích a dalších pracovníků tábora.
  4. Jsem povinen dodržovat denní režim a účastnit se celého programu tábora. Bez souhlasu vedoucího v žádném případě neopustím skupinu či prostor, kde budou v daný den aktivity probíhat.
  5. Snažím se být dobrým kamarádem a dokazuji to při veškeré činnosti.
  6. Nepodvádím při soutěžích, dbám pravidel fair play.
  7. Nepoužívám neslušné a vulgární výrazy.
  8. Během táborového programu nijak neruším a ani nepoužívám mobilní telefon, tablet apod.
  9. Dodržuji osobní hygienu (při jídle, použití WC) při činnosti a všechna hygienická, bezpečnostní opatření. Pořádek v prostorách školního klubu, autobusech i místech, kde bude program probíhat.
  10. I sebemenší zdravotní potíže hlásím okamžitě vedoucímu (např. klíště, puchýře, průjem, nevolnost apod.).
  11. S půjčenými věcmi (hračky, hry, sportovní náčiní) zacházím šetrně, dbám na to, abych je neztratil a nezničil.
  12. Neberu na tábor cennosti či peníze ( pouze v případě výletu). Pokud je u sebe mám, nesu plnou odpovědnost za případnou vzniklou škodu (ztráta, poničení). Vedoucí za případné poškození nebo ztrátu nenese žádnou odpovědnost. Taková ztráta nebo poškození nebude ani prošetřována.
  13. Dodržuji Vnitřní řád Sportovní soukromé základní školy s.r.o. v Litvínově, kde je příměstský tábor organizován.
  14. Chovám se ohleduplně k přírodě živé i neživé.
  15. Nelezu po stromech a bez dozoru vedoucího respektuji přísný zákaz používat jakékoli sportovní, zábavní a rekreační pomůcky a zařízení (houpačky, prolézačky, míče, hřiště apod.).
  16. Pokud se táborová činnost odehrává mimo areál tábora, řídím se etickými principy, abych nedělal ostudu sobě, svým rodičům, ostatním táborníkům ani pořadateli příměstského tábora.
  17. Kromě jídla a pití, které dostanu určené ke konzumaci od rodičů nebo od pořadatele tábora, nekonzumuji zásadně nic jiného. Zejména ne houby, plody volně rostoucí v přírodě a kupované nebalené potraviny zakoupené mimo tábor při výletech apod.
  18. Bez souhlasu vedoucího nemám u sebe ani nikdy jakkoli nemanipuluji v průběhu tábora se zápalkami, zapalovačem či jiným potencionálním zdrojem požáru.
  19. Chovám se tak, abych neohrozil zdraví své a zdraví ostatních účastníků tábora. Jsem si vědom, že je přísně zakázáno fyzicky nebo psychicky ubližovat ostatním účastníkům tábora, zejména mladším a slabším. 
  20. Jsem si vědom a respektuji přísný zákaz, že na tábor nepatří žádné bodné, střelné ani jiné zbraně a nebezpečné předměty.

 

Tento Táborový řád příměstského tábora SSZŠ“ nabývá platnost dne 1.4.2023

Naše škola zpracovává v souvislosti s využitím webových stránek pouze taková cookies, která jsou nezbytně nutná pro zajištění provozu webových stránek a internetových služeb, a u kterých není nutno získat souhlas uživatele webu (technické a relační cookies). Pravidla cookies